۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

ابراهیم میرزاپور:دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند

دی اسپورت:ابراهیم میرزا پور مربی دروازه بانان تیم فوتبال گل گهر سیرجان بر این عقیده است که دو تیم فوتبال مس کرمان و گل گهر فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته اند.
کد خبر: ۴۸۸۲۰

به گزارش خبرگزاری"دی اسپورت":ابراهیم میرزا پور مربی دروازه بانان تیم فوتبال گل گهر سیرجان در غیاب وینگو بگوویچ سرمربی این تیم در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود، وی در خصوص دیدار تیمش برابر مس کرمان گفت:

 

به نظرم دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و بدنبال پیروزی در این دیدار بودند. تیم مس کرمان که در دو بازی گذشته خود موفق نشده بود پیروز از میدان خارج شود در این بازی سخت بدنبال کسب سه امتیاز بود و بر همین اساس روی دروازه ما خیلی فشار آورد اما ما با گل زود هنگامی که در یک ربع آغازین بازی به ثمر رساندیم موفق شدیم تا حدودی این تیم را کنترل کنیم و به نوعی جلوی آنها را بگیریم.

 

وی در مورد جایگاه تیم گل گهر در پایان فصل نیز افزود:صحبت کردن در این خصوص کمی زود است چرا که هنوز در ابتدای راه قرار داریم و تیم گل گهر نیز در سالیان اخیر همواره سعی داشته است در میانه های جدول رده بندی جای داشته باشد و رتبه مناسبی را به خود اختصاص دهد، در فصل جاری هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر نیست بلکه قصد داریم با برنامه ریزی که مسئولان باشگاه انجام داده اند در این فصل در جمع شش تیم برتر رقابت ها جای بگیریم و زمینه را برای صعود در فصول آتی آماده کنیم.

 

میرزاپور در پایان در رابطه با داوری این دیدار نیز اظهار داشت:متاسفانه نحوه قضاوت داور بازی سخت گیرانه بود و کارت زرد دومی که بازیکن ما علی مرزبان دریافت کرد و باعث اخراج وی شد صحیح نبود چرا که مرزبان در حال گفتگو با کادر فنی بود که داور بازی فکر کرد او قصد بحث کردن و اعتراض به وی را دارد و به همین دلیل بی جهت مدافع ما را از زمین اخراج کرد.

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی