۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

گیکز: پوگبا، جرارد منچستریونایتد می‌شود

دی اسپورت: اسطوره منچستریونایتد، ستاره جدید تیمش را با ستاره سابق لیورپول قابل مقایسه دانست.
کد خبر: ۴۸۸۳۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد معتقد است پل پوگبا، ستاره جدید این تیم می‌تواند در باشگاهش نقشی به ماندگاری استیون جرارد در لیورپول داشته باشد.

او در این باره گفت: « پوگبا یک استعداد فوق‌العاده و بازیکنی در قواره لیگ پرفشار انگلیس است. جالب بود که یک بار تیری آنری از او درباره بزرگ‌ترین نقطه قوتش پرسید و پل گفت دقیقا نمی‌داند چه نقطه قوت پررنگی دارد! تصور می‌کنم او می‌تواند یکی از دو هافبک ما برای هجوم و حضور فعال در خط حمله ما باشد. پل با وجود داشتن بدنی آماده، یک گلزن متبحر نشان داده و با بازی در سطح دشوار لیگ برتر مشکلی ندارد. پوگبا می‌تواند شبیه بزرگانی مثل جرارد، برایان رابسون و روی کین در نقش آچار فرانسه ظاهر شود و برای تیم موثر بازی کند. هافبک تهاجمی و تدافعی فرقی ندارد. اصلا چه کسی گفته یک هافبک فقط باید در محدوده میانه میدان بازی کند؟ او اینجا آمده تا در همه پست‌ها بدرخشد.»

 او در ادامه گفت: «ماجرای قهرمانی فصل گذشته لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس نشان داد شما برای موفقیت به بازیکنان باهوش و تعادل تیمی نیاز دارید و پوگبا هر دو فاکتور را در خود می‌بیند. وقتی اولین بار او را دیدم، فکر کردم ارزش این همه سرمایه‌گذاری را ندارد چون برای خودش بازی می‌کردو به کار تیمی توجهی نداشت. البته رفته رفته بهتر شد و حالا به نظر می‌رسد در 23 سالگی شایسته دریافت این رقم است. فراموش نکنید او در 4 سال اخیر در یک تیم بزرگ مدام قهرمان لیگ داخلی شده است. وقتی در چنین سطحی هستید، قیمت شما چندان اهمیتی ندارد.»