۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
اصفهانیان:

از تاج می خواهم حقوق داوران را دوبرابر کند

دی اسپورت: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: من مطمئن هستم مسئولان در حال رفع مشکلات داوری هستند و امیدوارم این اتفاقات رخ دهد.
کد خبر: ۴۸۸۳۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، فریدون اصفهانیان در مراسم معارفه کامرانی فر اظهار داشت: در سال های اخیر، سال های زیادی را در خدمت داوری کشور و آقای تاج بودم. با توجه به انتخاباتی که در مجمع فدراسیون فوتبال تصویب شد مقرر گردید من بار دیگر رئیس کمیته داوران شوم و به این موضوع افتخار زیادی می کنم.

وی افزود: من تا به حال در جو تبلیغاتی و رسانه ها نبودم و تمام تلاشم را کردم تا داوری کشورمان به خوبی پیشرفت کند. به کامرانی فر تبریک می گویم. او آدم باهوش و زیرکی است و قطعا می تواند سبب پیشرفت داوری کشورمان شود. هدف کمیته داوران، دپارتمان داوری جوانگرایی است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

رئیس کمیته داوران تصریح کرد: از آقای تاج و فدراسیون فوتبال تقاضا دارم تا هرچه سریعتر حق الزحمه داوران را افزایش دهند.  هرچند که زمانی که تاج به ریاست فدراسیون منصوب شد حقوق داوران را به دو برابر افزایش دهد اما باز هم تقاضا دارم باز هم حق الزحمه داوران افزایش پیدا کند تا این قشر زحمت کش بتواند بدون استرس زندگی کنند.

وی در پایان افزود: همچنین تقاضای دیگر دارم و آن این است که هزینه های رفت و برگشت داوران نیز انجام شود و از قبل بلیت هواپیما، زمان، ساعت و هتل آنها مشخص شود تا داوران یک روز به بازی مانده استرس کمبودهای خود را نداشته باشند. من مطمئن هستم مسئولان در حال رفع مشکلات داوری هستند و امیدوارم این اتفاقات رخ دهد.