۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

برتری نفت مقابل آبی پوشان اردبیل

دی اسپورت: تیم نفت مقابل آبی پوشان اردبیل به پیروزی رسید.
کد خبر: ۴۸۹۲۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، نفت در اولین بازی تدارکاتی خود در اردوی سرعین عصر امروز به مصاف تیم آبی پوشان اردبیل (شهرداری) رفته است که نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده است . نکات قابل توجه نیمه اول این مسابقه به شرح ذیل می باشد . 
- ترکیب تیم نفت در نیمه اول: میلاد فرهانی ، وحید حمدی نژاد ، ایگور پراهیچ ، علیرضا عزتی ، توحید غلامی , سینا خادم پور , محمد رضا عبدالله پور , عیثی آل کثیر , آرش رضاوند , حمید خدا بنده لو 

علی دایی که تیمش را در نیمه دوم با ترکیب متفاوتی به میدان فرستاده بود در این نیمه روشی هجومی تری را در نظر گرفته و مدام از کنار زمین دستور حمله را به شاگردانش می داد.

در پی این حملات محمد دانشگر مدافع پیش تاخته نفت در دقیقه 21نیمه دوم روی کرنر ارسالی ایمان مبعلی دروازه تیم ابی پوشان(شهرداری)اردبیل را بار کرد.ایمان مبعلی که در چهار بازی نخست لیگ به سه گل و دو پاس گل به تاثیرگذارترین بازیکن لیگ مبدل شده با ارسال این پاس گل باز هم تااثیرگذار نشان داد.

نه دقیقه بعد عباس بوعذار هافبک جوان نفت با ضربه ای دقیق دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد.تیم نفت که طی روزهای گذشته و صبح امروز تمرینات بدنسازی سنگینی را پشت سرگذاشته به رغم فشار تمرینات هوازی و بدنی بازی خوبی را مقابل حریف اردبیلی خود به نمایش گذاشته و در پایان به برتری دو برصفر دست یافت.