۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

انتقام مهماندوست از تکواندوی ایران

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان که از هوش و تفکرات بالایی برخوردار است، دو مدال المپیک را از چنگ تیم ملی ایران در آورد.
کد خبر: ۴۸۹۹۶

 به گزارش خبرگزاري " دي اسپورت " ، رضا مهماندوست، سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان که در  میان بهت همگان از سوی رئیس فدراسیون تکواندوی ایران «مزدور» شناخته شده بود، دو مدال المپیک را از چنگ شاگردان بیژن مقانلو در آورد تا شاید رئیس فدراسیون تکواندو به دنبال القاب تازه‌ای برای معرفی او باشد.

 

شاگردان رضا مهماندوست در تیم ملی آذربایجان در اوزان -80 و +80 کیلوگرم مانع از رسیدن نمایندگان کشورمان به مدال شدند تا این مربی ایرانی تیم آذربایجان علاوه بر اثبات شایستگی‌های فنی خود، انتقام سختی از کسانی که او را «وطن فروش» خواندند، گرفته باشد.

 

در وزن -80 کیلوگرم و در دیدار حساس مهدی خدابخشی و میلاد بیگی، این نماینده کشور آذربایجان بود که با نتیجه سنگین 17 بر 5 از سد خدابخشی گذشت تا «نابودگر» تکواندوی ایران خیلی زود ناکام شود.

 

پس از این دیدار رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان به‌جای آنکه واقع‌گرا باشد و از ضعف خدابخشی و کادر فنی لب به سخن باز کند، در اظهار نظری عجیب سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان را «مزدور» و« وطن‌فروش» توصیف کرد.

 

اما این پایان کار نبود و سجاد مردانی در وزن +80 کیلوگرم مقابل نماینده بریتانیا شکست خورد تا برای راه یافتن به جدول بازنده‌ها منتظر نتیجه دیدار بریتانیا و آذربایجان باشد.

 

باز هم این شاگرد رضا مهماندوست در وزن +80 کیلوگرم بود که با شکست نماینده بریتانیا عملاً شانس کسب مدال برنز را از مردانی گرفت تا بدین ترتیب مربی بادانشی که برخی‌ها او را این چنین مورد بی‌مهری قرار می‌دهند، دو مدال را از تیم ملی ایران بگیرد.

 

شاید بهتر بود رئیس فدراسیون تکواندو به‌جای اینکه مهماندوست را به راحتی از دست بدهد، او را  به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران نگه می‌داشت تا مجبور نشود از روی عصبانیت این مربی را مزدور خطاب کند.

 

در واقع پولادگر قصد داشت روی کم‌کاری و کاستی‌های خود و تیم ملی سرپوش بگذارد غافل از اینکه ضعف تکواندوی ما در المپیک ریو بر همگان محرز شد.

 

 

 

 

 

منبع: میزان



ترند های روز