۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

شیخ‌ویسی: از دایی دلخور نیستم

دی اسپورت: دروازه بان استقلال خوزستان گفت:حسن تیم جدیدم نسبت به نفت، صداقت مدیرانش است.
کد خبر: ۴۹۰۷۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، وحید شیخ‌ویسی پس از جدایی علیرضا بیرانوند، امید اول این تیم درون دروازه بود اما با آمدن علی دایی، میلاد فراهانی دروازه‌بان اول این تیم شد تا شیخ‌ویسی مجبور به جدایی از نفت شود و با دریافت رضایتنامه، دیروز با عقد قراردادی رسمی به استقلال خوزستان بپیوندد.

 داستان جدایی ات از نفت تهران به کجا رسید؟

قبل از هر چیز می‌خواهم بگویم که در این مدت در نفت بسیار اذیت شدم، برخی مدیران پیشین نفت خیلی مرا اذیت کردند و متاسفانه مدیران جدید نفت هم در قبال من همان رفتار را ادامه دادند تا در نهایت شرایط به نحوی شود که تصمیم بگیرم از این تیم جدا شوم. بعد از مدت‌ها دوندگی برای جدایی، چند روز پیش به من گفتند به باشگاه بیا و برگه‌ای جلویم گذاشتند و من هم آن را امضا کردم قرار شد فردای آن روز مهر مدیرعامل پای آن برگه باشد، اما متاسفانه فردای آن روز برگه دیگری مقابل من قرار دادند که طبق بندهای آن باید من تمام طلب‌هایم از باشگاه را می‌بخشیدم و از نفت جدا می‌شدم. دیگر کارد به استخوانم رسیده بود، طلب 300میلیونی که چیزی نیست اگر می گفتند باید برای جدایی پول هم بدهی، می‌دادم تا دیگر در نفت نباشم.

در نهایت به تیم مورد علاقه‌ات در این فصل رسیدی؛ از ابتدای فصل صحبت‌هایی درباره حضورت در استقلال صنعتی خوزستان مطرح شده بود...

بله، مسئولان این تیم به من لطف بسیاری داشتند. از ابتدای فصل نقل‌وانتقالات با من تماس گرفتند اما من به دلیل اینکه با نفت تهران قرارداد داشتم، نمی‌توانستم با خوزستانی‌ها مذاکره کنم ولی وقتی فسخ قراردادم را گرفتم، با آنها مذاکره کردم و حالا هم در اهواز هستم، قرارداد 2ساله‌ای با این تیم امضا کردم و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت آنها را بدهم.

چرا 2ساله بستی؟

اول قرار بود قراردادی یک‌ساله ببندم اما وقتی صداقت مدیران استقلال صنعتی را دیدم، ترجیح دادم 2سال در خدمت‌شان باشم. حداقل حسن تیم جدیدم نسبت به نفت، صداقت مدیرانش است؛ وعده الکی نمی دهند و این برای من نکته مهمی است.

از دایی دلخوری؟

من با دایی مشکلی نداشتم؛ در این مدتی که در نفت بودم مشکلی با مربیانم نداشتم. حتی درباره ماندن یا جدایی‌ام هم با دایی حرفی نزدم، باشگاه با ایشان صحبت کرد و من جدا شدم. دلخوری‌ام از کسانی است که به دروغ وعده‌های پوچ و الکی به من دادند و در آخر به جای پرداخت تمام و کمال مطالباتم، برگه‌ای پیش‌رویم قرار دادند که بابت جدایی باید طلبم را ببخشم!

 شرایط استقلال را چطور می بینی؟

من از شرایط بسیار بدی به این تیم آمدم و مطمئنم آینده درخشانی در این تیم خواهم داشت؛ سعی می‌کنم بهترین شرایط خودم را داشته باشم تا برای تیم جدیدم موفق شوم. طی چند سال گذشته تمام هدف‌گذاری من برای فوتبال موفقیت در این فصل بود که نزدیک بود این رویا با ماندنم در نفت بر باد برود، اما حالا اینجا هستم تا خودم را اثبات کنم. تنها خواسته‌ام از مسئولان فدراسیون این است که قوانین را به‌ نحوی تنظیم نکنند که فقط منافع باشگاه‌ها در آن لحاظ شده باشد، باید بازیکنان هم حق و حقوق‌شان را بتوانند بگیرند.