۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
درگفتگو با دی اسپورت؛

جمشید غدیری : هدف ما صعود به لیگ یک است

دی اسپورت :مدیران تیم کارا این قول را به ما داده اند که به تمامی تعهدات مالی تا پایان فصل عمل کنند و مشکلی خاصی انشالله پیش نخواهد آمد.
کد خبر: ۴۹۳۲۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت "در حالی که تیم فوتبال کارا شیراز  دومین فصل حضورش در رقابت های لیگ دسته دوم را تجربه خواهد کرد  مدیران این باشگاه در این  فصل با جمشید غدیری به توافق رسیده اند  و انتظار دارند که این تیم شیرازی را به لیگ یک فوتبال کشور صعود دهد، به همین بهانه خبرنگار ما به سراغ این مربی کاربلد رفته و با به گفتگو پرداخته است .

 

چه مدت هست که تمرینات تیم کارا آغاز شده است ؟

به لطف خدا دو هفته  است که تمرینات خود را باجذب بازیکنان مدنظر و باسابقه درلیگ دسته اول و لیگ دویی شروع کردیم و در نظر داریم با جذب چندبازیکن دیگر  که درلیگ دسته اول جزمهره های کارساز هستند وضعیت تیم خودمان را بهبود ببخشیم و به صورت کلی 90 درصد تیم بسته شده  و فقط ده درصد مانده است که در سه روز آینده تکلیف تیم انشالله مشخص خواهد شد.

 

فصل قبل و به خصوص در دور دوم مشکلات مالی ضربات سنگینی به این تیم شیرازی وارد کرد ، در این فصل مدیران باشگاه چه قولی به شما داده اند؟

 باید از مسولان باشگاه به ویژه  مدیریت محترم تقدیر و تشکر کنم که تابه این لحظه از هیچ کمکی دریغ نکرده اند و این  قول را به ما  داده اند که به تمامی تعهدات مالی تا پایان فصل عمل کنند و مشکلی خاصی انشالله پیش نخواهد امد.

 

بازی دوستانه ای  در این مدت انجام داده اید ؟

در این 15 روزی که تیم تشکیل شده خدا را شکر توانستیم سه دیدار دوستانه انجام دهیم که دو مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در بازی سوم مقابل زاگرس یاسوج با نتیجه یک بر صفر شکست را متحمل شدیم.


در فصل 95-96 چه هدفی خواهید داشت ؟

با توجه به خریدهایی که داشته ایم و حفظ بازیکنان موثر فصل قبل ،برنامه ریزی خود را طوری انجام داده ایم که اول بازی های خوب و با کیفیتی را انجام دهیم و در ادامه  تیم را به لیگ دسته اول صعود دهیم .

 

گفتگو :حامد اسدپور



ترند های روز