۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

گولچ» پرحاشیه تر از اوکراینی‌های پرسپولیس

شواهد و اتفاقات اخیر نشان می‌دهد مدافع کروات - استرالیالیی پرسپولیس از دو بازیکن اوکراینی این تیم هم پرحاشیه‌تر بوده است.
کد خبر: ۴۹۳۷۵

به گزارش خبرگزاري " دي اسپورت " ،  با وجود این‌که برای دو خرید اوکراینی پرسپولیس و نحوه پیوستن آنها به این تیم تا به امروزحواشی زیادی ایجاد شده ولی به نظر می‌رسد پرحاشیه‌ترین خرید خارجی پرسپولیس آنتونی گولچ باشد.

 

مدافع کروات-استرالیالیی پرسپولیس که جزء سهمیه آسیایی این تیم محسوب می‌شود تا به امروز درگیر مسائل مختلفی در این تیم بوده است.

 

پس از این‌که پرسپولیس مجبور شد برای گرفتن رضایت‌نامه او 400 میلیون تومان به باشگاه مولداویایی پرداخت کند، گولچ در مقطعی به دنبال جدایی از پرسپولیس بود و در مقطعی دیگر این باشگاه بود که به دنبال خروج نام وی از لیست تیم افتاد.

 

علاوه بر این گولچ در دو مقطع به خاطر مطالباتش از باشگاه، در تمرینات حاضر نشد.

 

در کنار این‌ مسائل شنیده‌ها حاکی از درگیری او با برانکو است که با وساطت اطرافیان ختم به خیر شد. آخرین موردی که باعث شده گولچ در پرسپولیس خبرساز شود، خبر مصدومیت او است که ممکن است مدتی او را از شرایط بازی در ترکیب پرسپولیس دور نگه‌دارد.

 

بر این اساس شواهد و اتفاقات اخیر نشان می‌دهد مدافع پرسپولیس در مدتی که از حضورش در این تیم می‌گذرد، یکی از پر حاشیه ترین بازیکنان پرسپولیس حتی نسبت به اوکراینی‌های این تیم بوده است.

 

 

 

 

منیع: میزان