۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

دستورالعمل شرکت در لیگ برتر هندبال مشخص شد

دی اسپورت:دستورالعمل شرکت در رقابت‌های فصل آتی لیگ برتر هندبال کشور اعلام شد تا تیم های حاضر در این مسابقات با آگاهی کامل نسبت به قوانین پای به میادین بگذارند.
کد خبر: ۴۹۳۸۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":دستورالعمل شرکت در رقابت‌های فصل آتی لیگ برتر هندبال کشور اعلام شد تا تیم های حاضر در این مسابقات با آگاهی کامل نسبت به قوانین پای به میادین بگذارند.

 

۱_ هر تیم می تواند از ۲۶ بازیکن استفاده نماید (بزرگسالان ۱۶، امید ۴، جوانان ۴، نوجوانان ۲ بازیکن).

 

۲_ هر تیم باید حداقل ۵۰ درصد سهمیه بازیکنان امید، جوانان و نوجوانان خود را در ابتدای فصل معرفی نماید.

 

۳_ هر تیم می تواند حداکثر از ۱۰ نفر بعنوان کادر فنی در لیگ برتر استفاده نماید، که در هر مسابقه باید چهار نفر در محل تعویض حضور داشته باشند(مدیر فنی، سرپرست، سرمربی، مربی، مربی دروازه بانان، آنالیزور، مسئول تدارکات، پزشک، مربی بدنساز و ماساژور).

 

۴_ مدت قرارداد بازیکنان حداقل یک سال و حداکثر سه سال می باشد.

 

۵_ مبلغ ورودیه مسابقات لیگ برتر آقایان ۳۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل سی و پنج میلیون تومان و بانوان ۱۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل چهارده میلیون تومان می باشد که می بایست به حساب شماره:۱۰/۳۸۸۵۴۰۴/۱ بانک رسالت شعبه اسکان بنام فدراسیون هندبال واریز گردد.

 

۶_ هر تیم می تواند از سهمیه نفرات بزرگسال (آزاد) خود از سه بازیکن خارجی استفاده نماید.

 

۷_ بازیکن خارجی را می توان تا نیم فصل به تیم خود اضافه کرد و بعد از نیم فصل به هیچ عنوان بازیکن خارجی پذیرش نخواهد ضد.

 

۸_ بعد از نیم فصل هر تیم فقط اجازه اضافه کردن دو بازیکن ایرانی در چهارچوب آئين نامه و دستورالعمل های سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون هندبال را دارد.

 

۹_ از ۵ درصد قرارداد کادر فنی و بازیکنان لیگ برتر سهم فدراسیون، به هر باشگاهی که در بخش بانوان در لیگ هندبال فعالیت داشته باشد، ۲ درصد جهت هزینه تیم بانوان عودت داده خواهد شد.

 

۱۰_ در یک فصل مربیان و بازیکنان فقط می توانند با یک تیم قرارداد داشته باشند.

 

تبصره:چنانچه به هر دلیلی مربی از باشگاهی قبل از پایان فصل جدا شود و قرارداد آن فسخ گردد در ادامه فصل می تواند با تایید فدراسیون هندبال با باشگاه دیگری قرارداد ببندد.

 

۱۱_ در صورتی که قرارداد بازیکن بیش از یک سال باشد و تا پایان فصل ۵۰ درصد مبلغ آنرا دریافت نکرده باشد با ارائه مستندات و هماهنگی فدراسیون بازیکن آزاد محسوب می شود.

 

۱۲_ چک تضمینی به مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای لیگ برتر آقایان و ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای لیگ برتر بانوان جهت حسن انجام تعهدات که همراه مدارک به فدراسیون ارائه گردد.

 

۱۳_ امتیازات تیم ها برای رتبه بندی بر اساس آئين نامه مسابقات محاسبه می گردد.

 

۱۴_ کلیه قراردادها می بایست تایپ شده و فاقد هر گونه قلم خوردگی باشد، فدراسیون هندبال از پذیرش قراردادهای دست نویس معذور می باشد.