۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

«جان تری» به تیم ملی انگلستان بازمی‌گردد

 دی اسپورت:سرمربی جدید انگلستان در اقدامی عجیب در نظر دارد «جان تری» را به تیم ملی انگلستان دعوت کند. مدافع چلسی پیش از این از «سه شیرها» خداحافظی کرده است.
کد خبر: ۴۹۴۰۵

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":سرمربی جدید انگلستان در اقدامی عجیب در نظر دارد «جان تری» را به تیم ملی انگلستان دعوت کند. مدافع چلسی پیش از این از «سه شیرها» خداحافظی کرده است.

 «جان تری» آخرین بار در سپتامبر سال ۲۰۱۲ مقابل مولداوی به میدان رفت و پس از آن به تیم ملی انگلستان دعوت نشد تا اینکه ماه گذشته اعلام بازنشستگی کرد.

 

تری در سال ۲۰۱۱ مجموعه مشکلاتی هم با «آنتون فردیناند»، مدافع کویینز پارک رنجرز داشت و رفتار نژادپرستانه از او سر زده بود که اتحادیه فوتبال انگلستان را برآشفت.

 

اتحادیه فوتبال وی را مقصر شناخت و ۲۲ هزار پوند هم جریمه اش کرد ضمن اینکه از چهار بازی هم محروم شد. پس از آن جان تری تحت تاثیر آن اتفاق جایگاه خود در تیم ملی را هم متزلزل دید.

 

تیم فوتبال انگلستان در رقابتهای یورو ۲۰۱۶ با شکست مقابل ایسلند از دور رقابتها کنار رفت که ضعف خط دفاعی این تیم عامل اصلی این شکست تلقی شد.

 

«سام آلاردایس» در خصوص احتمال دعوت مجدد جان تری به تیم ملی انگلستان گفت: شاید اگر فرصتی شد با او تماس بگیرم. البته باید صبر کنیم تا ببینیم چه می شود.

 

آلاردایس قرار است فهرست تیم ملی انگلستان را روز یکشنبه اعلام کند.

 

سه شیرها در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با اسلواکی بازی خواهند داشت.

 

 

 

منبع:مهر