۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

روزبه سینکی:خوشحالم این فصل در تیم پر هوادار خیبر هستم

خیبر تیم پرهواداری است/  خوشحالم این فصل در خدمت این تیم پر هوادار هستم
کد خبر: ۴۹۴۵۴

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، روزبه سینکی در خصوص رقابتشان مقابل سپیدرود رشت و کسب یک امتیاز گفت: بازی‌مان بیرون از خانه بود کما اینکه تیم‌مان هم جوان است و هم تازه بسته شده و کادرفنی دیر کارشان را شروع کردند اما توانستیم در خانه حریف یک امتیاز کسب کنیم.

سینکی در خصوص حضورش در خیبرخرم آباد گفت: با وجود اینکه دو، سه روز به تیم اضافه شدم کادرفنی به من اعتماد کرد و سعی کردم با کلین‌شیتی که در این بازی داشتم پاسخ اعتمادشان را بدهم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانم در درون دروازه مثمرثمر واقع شوم و تعداد کلین‌شیت‌هایم را افزایش بدهم.


وی در ادامه افزود: یکی دیگر از دلایل حضور دیر وقتم در خیبر این است که مسئولین گل‌گهر اعلام کرده بودند که می‌خواهند امسال هم در این تیم باشم که در حق من کم لطفی کردند و پاسخ درستی در این خصوص به من ندادند برای همین به پیشنهاداتی که از تیم‌های دیگر داشتم پاسخ ندادم. البته در حال حاضر از حضورم در خیبر خرم آباد خوشحالم و شاگردی آقای نیکبخت مطمئنا تجربه خوبی است وامیدوارم درکنار دوست عزیزم صادق نادرپوردر این فصل بخوبی از دروازه تیم خیبر حفاطت کنیم.




دروازه‌بان خیبر درباره بیرون ماندن او  و خیلی از بازیکنان تا قبل از شروع لیگ یک هم گفت: متاسفانه هیچ چیز فوتبال ما سر جای خودش نیست. حتی فدراسیون می‌تواند در پیشرفت بازیکنان و این اتفاقاتی که برای هر یک از بازیکنان می افتد تاثیرگذار باشد. به طور مثال آمار بازی‌های یک بازیکن را در کل فصل حالا چه در لیگ یک، چه در لیگ‌برتر و چه در لیگ دو فرقی نمی‌کند، آمار درستی را در اختیار مربیان قرار بدهند. در حال حاضر در اکثر رسانه‌ها عملکرد یک بازیکن درج می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود یکسری بازیکن که تیمشان افتاده و سال بعد در تیم‌های خوب حضور پیدا می‌کنند حق کسانی که عملکرد خوب داشتند و علاوه بر آن تیمشان نتایج به نسبت خوبی را در لیگ دریافت کرده پایمال نکنند.

وی در پایان افزود: خیبر تیم کوچکی نیست و پرطرفدار هست ومدیران فوتبالی وکاربلد در این تیم حضور دارن البته آقای نیکبخت هم مربی بزرگی است. به اینجا آمدم تا خیلی چیزها را به خیلی‌ها ثابت کنم.  اما مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

 

 

 

گفتگو: سیامک کوهگردزاده