۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
در گفت و گو با دی اسپورت:

حمید گلزاری:همانند دیدارهای گذشته برای پیروزی به میدان می رویم

دی اسپورت:هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان از روند خوب تمرینات تیمش در این هفته خبر داد و افزود:برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می رویم.
کد خبر: ۴۹۶۰۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":حمید گلزاری هافبک جوان و جنگنده تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص شرایط تیمش و دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت:

 

در این هفته در دو نوبت صبح و عصر به تمرین پرداخته ایم و در مجموع خدا را شکر تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته ایم. تیم نفت مسجد سلیمان، تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان و مربی خوبی نیز برخوردار است، ما هم نشان داده ایم که تیم بسیار خوبی هستیم و در این دیدار به مانند بازی های گذشته برای کسب پیروزی راهی میدان خواهیم شد.

 

وی ادامه داد:همان طور که مطلع هستید تیم ما از دو بازی خارج از خانه خود موفق شده است چهار امتیاز کسب کند و یک دیدار خانگی را نیز به سود خود رقم زده ایم و در این بازی نیز انشاالله با همدلی که بین تمام بازیکنان تیم وجود دارد پیروز از زمین خارج می شویم.

 

هافبک جوان و با اخلاق تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد شرایط فعلی خود و عملکردش در سه دیدار گذشته نیز اذعان کرد:  به جز دیدار نخست مقابل تیم راه آهن از روند عملکرد خودم راضی نیستم چرا که در دو بازی گذشته نتوانسته ام خوب ظاهر شوم، امیدوارم در این هفته و هفته های آتی که در ترکیب تیم قرار می گیرم عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم مثمر ثمر باشم.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی



ترند های روز