۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

نظرمحمدی: تحت تاثیر حواشی قرار نمی گیریم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در دیدار برابر ملوان بندرانزلی منطقی بازی می کنیم و تحت تاثیر حواشی قرار نمی گیریم .
کد خبر: ۴۹۸۱۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، علی نظرمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : البته در این دیدار سعی می کنیم که همان نگاهی که به سایر مسابقات را داریم به این دیدار نیز داشته باشیم اما در هر صورت این دربی گیلان است و برای طرفداران دو تیم از جایگاه ویژه ای برخوردار است .
وی اظهار کرد : این مسابقه حساسیت های خودش را دارد و نتیجه بازی نیز برای هواداران دو تیم بسیار مهم است اما هواداران باید سعی کنند که فقط تیم خودشان را تشویق کنند و همچنین به تیم حریف هم احترام بگذارند.
وی ادامه داد : ملوان بندرانزلی تیم بزرگی است که ریشه دار و دارای طرفداران زیادی است و در نقطه مقابل نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر یک تیم لیگ دسته دومی نیست و در لیگ دسته اول نتایج خوبی کسب کرده و در دیدار برابر ملوان نیز می خواهیم نشان دهیم که حرف های زیادی برای گفتن در لیگ دسته اول داریم .
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد : امیدواریم که در این دیدار علاوه براینکه دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی یک بازی زیبا و تماشاگرپسندی را از خود به نمایش بگذارند ، تماشاگران نیز فرهنگ غنی مردم گیلان را در ورزشگاه نشان دهند .
تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، عصر جمعه هفته جاری پنجم مرداد ماه در ورزشگاه تختی بندرنزلی در دربی گیلان رو در روی هم قرار می گیرند .
تا پایان هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور که با حضور 18 تیم برگزار می شود ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب پنج امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارند .