۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

وینگو بگوویچ:نتیجه مساوی عادلانه بود

دی اسپورت:سرمربی آبی پوشان سیرجانی با توجه به عملکرد تیمش مقابل تیم نفت مسجد سلیمان معتقد است که نتیجه بدست آمده عادلانه بوده است.
کد خبر: ۴۹۸۹۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از پایان بازی تیمش برابر تیم نفت مسجد سلیمان در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و در خصوص عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت:

 

بازی امروز در مجموع بازی خوبی بود، اما آن طور که از تیمم و بازیکنانم انتظار داشتم خوب ظاهر نشدند، در خط حمله مهاجمان ما امروز آمادگی و کیفیت لازم را نداشتند. در این دیدار به چند بازیکن جوان و جویای نام بازی دادیم که عملکرد خوبی نیز در زمین بازی داشتند و نسبتا خوب کار کردند.

 

وی ادامه داد:مواردی را که در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده بودم و روی آنها کار کرده بودیم و قصد اجرای آنها را در بازی امروز داشتیم متاسفانه نتوانستیم به خوبی اجرا کنیم، علاوه بر این هنوز در هفته های ابتدایی لیگ قرار داریم و به زمان نیاز داریم تا بازیکنان به هماهنگی لازم با یکدیگر دست پیدا کنند.

 

سرمربی آبی پوشان سیرجانی در پایان خاطر نشان ساخت:گل گهر واقعی را از هفته پنجم به بعد خواهید دید، روی هم رفته اگر بتوانیم همین روند نتیجه گیری را در بازی های آینده نیز تکرار کنیم و امتیازات را به مانند این چهار هفته جمع آوری کنیم می توانیم جزو تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشیم، در مجموع در خصوص این بازی می توانم بگویم که نتیجه مساوی عادلانه بود.

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی