۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

محصص: اردوی ایتالیا با نظر کی‌روش برگزار شد

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال کشورمان گفت: انتخاب و اجرای برنامه‌های تدارکاتی برای آماده‌سازی تیم با نظر سرمربی تیم بوده بنابراین اردوی تیم ملی در ایتالیا هم با نظر خود کی‌روش برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۹۵۵

مرتضی محصص در مورد شرایط تیم ملی در اردوی ایتالیا اظهار داشت: انتخاب محل اردوی تیم و اجرای برنامه‌های تدارکاتی برای آماده‌سازی یک تیم با سرمربی آن است و فکر می‌کنم کی‌روش این شرایط را در ایتالیا پیدا کرده که تیمش را به آنجا برد.

 

وی ادامه داد: می‌شود این‌طور گفت کی‌روش فضای دل‌ خواهش را برای آماده‌سازی تیم ملی در ایتالیا پیدا کرد تا بدون مشکل و حاشیه خاصی تیمش را برای بازی با قطر آماده کند.

 

رئیس کمیته‌ فنی و توسعه فوتبال کشورمان در مورد حریفان کم نام و نشان تیم ملی در اردوی ایتالیا تصریح کرد: انتخاب تیم برای بازی تدارکاتی با سرمربی تیم است و حتماً خود کی‌روش تشخیص داده در این برهه با تیم‌های ایتالیایی بازی کند و ما دخالتی در این موضوع نداشتیم.

 

محصص در مورد تیم ملی جوانان و شرایط این تیم اظهار داشت: خوشبختانه این تیم با کادرفنی فعلی خود، چمنیان که کادر خوبی را در اختیار دارد برای مسابقات نوجوانان آماده شده و امیدوارم با نتایج خوبی که می‌گیرد بتواند انتظارات را برآورده کند.

 

رئیس کمیته‌ فنی و توسعه فوتبال با اعلام اینکه مربیان نباید فقط به مدرک مربی‌گری درجه A خود اکتفا کنند، گفت: شاید برخی مربیان به مدرک مربیگری درجه A خود اکتفا کرده باشند اما برخی از آنها هم لایسنس حرفه‌ای گرفته‌اند. اگر چه باید از اقدام اتحادیه برای برکزاری کلاس‌های پیشرفته استقبال کرد اما با همکاری کمیته آموزش و خود مربیان بابت فراهم کردن بودجه ابن کار باید به سراغ چنین برنامه‌هایی رفت.

منبع: میزان