۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

رضائیان و ماهینی به دیدار «حنانه» می روند

 دی اسپورت:ابراهیمی همچنین خبر داده پرسپولیس فقط تا سه شنبه برای خروج نام یک بازیکن و جایگزینی رضائیان زمان دارد و همچنین طبق برنامه ای که ترتیب داده شده امروز یا فردا، رضائیان و ماهینی برای دیدار با «حنانه» کودک سرطانی به بیمارستان مفید خواهند رفت.
کد خبر: ۴۹۹۸۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":ابراهیمی همچنین خبر داده پرسپولیس فقط تا سه شنبه برای خروج نام یک بازیکن و جایگزینی رضائیان زمان دارد و همچنین طبق برنامه ای که ترتیب داده شده امروز یا فردا، رضائیان و ماهینی برای دیدار با «حنانه» کودک سرطانی به بیمارستان مفید خواهند رفت.

عبدالصمد ابراهیمی(وکیل مهدی طارمی) در خصوص بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس و حرف و حدیث هایی که مبنی بر اختلاف رضائیان و ماهینی و یا ناراحتی احتمالی ماهینی از بازگشت او، نکاتی را را در صفحه شخصی اش نوشته که نشان می دهد ماهینی با وجود اطلاع از بازگشت رضائیان قراردادی سه ساله با پرسپولیس به ثبت رسانده و تلویحا با وجود رضائیان در تیم مشکلی نداشته است، گرچه که آینده را نمی شود پیش بینی کرد!

 

ابراهیمی همچنین خبر داده پرسپولیس فقط تا سه شنبه برای خروج نام یک بازیکن و جایگزینی رضائیان زمان دارد و همچنین طبق برنامه ای که ترتیب داده شده امروز یا فردا، رضائیان و ماهینی برای دیدار با «حنانه» کودک سرطانی به بیمارستان مفید خواهند رفت.

 

 

 

منبع:برترین ها