۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
اختصاصی دی اسپورت؛

سهراب بختیاری زاده: از نتیجه راضی هستم

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پایان بازی تیمش مقابل تیم گل گهر سیرجان گفت:اگر چه می توانستیم پیروز این دیدار باشیم اما از نتیجه بدست آمده راضی هستم.
کد خبر: ۴۹۹۸۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روز گذشته و پس از پایان دیدار تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در خصوص عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:

 

بازی تقریبا بازی درگیرانه ای بود، به دلیل شرایط نامطلوب زمین، و به همین جهت تیم ها کمتر می توانستند از هم باز شوند و بازیکنان به یکدیگر پاس بدهند و تفکرات فنی را به خوبی در زمین اجرا کنند. دو تیم سعی می کردند بیشتر از طریق ارسال سانترهای بلند و استفاده از توپ های سوم به نتیجه برسند. در مجموع از نتیجه بدست آمده راضی هستم هر چند که شاید می توانستیم پیروز این دیدار باشیم، تیم گل گهر ، تیم قابل احترامی است و منظم و با کیفیت است.

 

وی در مورد داوری این دیدار نیز اظهار داشت:به تیم داوری خسته نباشید می گویم، اگر در جریان بازی معمولا به داوران اعتراض می کنم اما بعد از بازی می دانم که آنها هم ممکن است مثل ما مربیان دچار اشتباه شوند.

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی