۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

حضور زهرا نعمتی در اردوی تیم ملی تیر اندازی با کمان

دی اسپورت:زهرا نعمتی پس از شرکت در بازی های المپیک ریو، به زودی به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان ملحق می شود تا خود را برای شرکت در رقابت‌های پار المپیک آماده کند.
کد خبر: ۵۰۰۵۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":زهرا نعمتی پس از شرکت در بازی های المپیک ریو، به زودی به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان ملحق می شود تا خود را برای شرکت در رقابت‌های پار المپیک آماده کند.نعمتی کماندار رشته ریکرو زنان پس از چند روز استراحت به آخرین تمرینات پار المپیکی تیم ملی تیر و کمان می پیوندد. تمرینات تیم ملی تیر و کمان معلولان برای شرکت در بازی های پار المپیک ۲۰۱۶ ریو چند روزی است که با حضور هفت ورزشکار از جمله (محدثه کهنسال، ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، هادی نوری، مجید کاکوش) در پایگاه تمرینی آکادمی تیر و کمان آروین آغاز شده است و تا هشتم شهریور ادامه خواهد داشت.

 

زهرا نعمتی که قرار بود از ابتدا در این اردو حضور داشته باشد بدلیل شرکت در رقابت‌های المپیک و خستگی سفر پس از چند روز استراحت به آخرین مرحله اردوی تیم ملی تیر و کمان معلولان ملحق خواهد شد تا با آمادگی بیشتر دهم شهریور برای شرکت در بازی های پار المپیک همراه کاروان منا راهی ریو شود. رقابت‌های تیر و کمان معلولین با حضور هشت ورزشکار و در رشته های ریکرو و کامپوند انفرادی زنان و مردان، میکس تیم ریکرو و کامپوند و کلاس W1 مردان برگزار خواهد شد که تیم ایران پس از ۸ روز استراحت و تمرین در ریو از بیست شهریور به مدت یک هفته رقابت های خود را آغاز خواهد کرد.