۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲

چک: بدون تردید برای قهرمانی خواهیم جنگید

پیتر چک در مصاحبه با وبسایت fourfourtwo عنوان کرد که آرسنال باید انتظارات هواداران برای قهرمانی در لیگ برتر را درک کند و برای کسب قهرمانی مبارزه کند.
کد خبر: ۵۰۰۸۸

به گزارش خبرگزاري " دي اسپورت " ،  دروازه بان کهنه کار آرسنال پس از برد ۳-۱ این تیم مقابل واتفورد اعلام کرد آرسنال باید بدون هیچ ترسی، برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس مبارزه کند. توپچی ها فصل جدید لیگ برتر جزیره را با شکست ۴-۳ مقابل لیورپول آغاز کردند و بعد از تساوی ۰-۰ مقابل قهرمان فصل گذشته این مسابقات، در سومین دیدار از این فصل لیگ برتر انگلیس موفق شدند اولین برد خود را به دست آورند. آرسنال به راحتی موفق شد در خانه حریف به برد برسد و گل‌های کازورلا، اوزیل و سانچز کافی بود تا این تیم نیمه اول را با نتیجه ۳-۰ به رختکن برود و در نیمه دوم با پذیرفتن یک گل، در نهایت موفق به کسب اولین برد در فصل جدید بشوند. با این حال، چک معتقد است که هیچ چیز جز قهرمانی، هواداران آرسنال را در این فصل راضی نخواهد کرد. او در پایان این دیدار افزود:

 

هنوز باید در ۳۵ دیدار دیگر به میدان برویم، باید در تمامی دیدارها برای رسیدن به پیروزی نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم. بدون شک برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

عملکرد درخشان این دروازه بان کهنه کار، باعث شد تا مربی واتفورد در کنفرانس خبری پس از این دیدار به تعریف از او بپردازد، اما چک موفق نشد تا با عملکرد درخشانش، دروازه خود را بسته نگاه دارد و پریرا موفق شد در دقیقه ۵۷ این دیدار دروازه او را فرو بریزد. او در این مورد افزود:

 

در نیمه اول عملکرد درخشانی داشتیم، ۳ گل به ثمر رساندیم و می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم. در نیمه دوم، حریف با ۳ گل عقب بود و باید حمله می‌کرد، با هجوم همه جانبه آن‌ها موفق به بسته نگاه داشتن دروازه نشدیم. همه بازیکنان باید برای کسب پیروزی در همه دیدارها کمک کنند. هرچند که از اینکه موفق به بسته نکاه داشتن دروازه نشدم ناراحت هستم اما از بردی که کسب کردیم بسیار خوشحال هستم، در شرایط حساسی قرار داشتیم که این ۳ امتیاز برای ما بسیار ضروری بود.

 

هواداران آرسنال در دو دیدار ابتدایی توپچی‌ها که با نتایج نا مناسبی به پایان رسیده بود، خواستار اخراج آرسن ونگر از این تیم شده بودند، حال باید دید با این پیروزی، آیا در آینده باز هم شاهد اعتراضات علیه آرسن ونگر خواهیم بود یا خیر.

 

 

 

 

 

 

منبع: نود