۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

کارواخال: امیدوارم بارسلونا امتیاز از دست بدهد

دی اسپورت:بال کناری رئال مادرید از پیروزی برابر سلتاویگو و صدرنشینی خوشحال است اما ابراز امیدواری کرد بارسلونا در بازی امروزش امتیاز از دست بدهد.
کد خبر: ۵۰۱۴۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":بال کناری رئال مادرید از پیروزی برابر سلتاویگو و صدرنشینی خوشحال است اما ابراز امیدواری کرد بارسلونا در بازی امروزش امتیاز از دست بدهد.

 به نقل از دیونسا سنترال، رئال مادرید در هفته دوم رقابت های لالیگا در سانتیاگو برنابئو از سلتاویگو پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

 

دنی کارواخال بعد از برد رئال مادرید اظهار کرد: روشن است که رقابت بین رئال مادرید و بارسلونا از همین آغاز فصل شروع شده است. امیدوارم بارسلونا بازی سختی برابر بیلبائو داشته باشد و امتیاز از دست بدهد تا بتوانیم در همین ابتدا فاصله خود را با این تیم بیشتر کنیم.

 

او ادامه داد: بازی سخنی برابر سلتاویگو داشتیم. درست است که در خانه بازی کردیم اما این پیروزی به سختی به دست آمد. رئال مادرید به پیروزی رسید و سه امتیاز را به دست آورد اما نتیجه می توانست برعکس باشد و سلتاویگو بازی را ببرد. هر دو تیم شایستگی پیروزی را داشتند و به یک اندازه خوب ظاهر شدند. خوشبختانه این ما بودیم که پیروز این دیدار سخت شدیم و با 6 امتیاز به صدر صعود کردیم.

 

بال کناری رئال مادرید در پایان سخنان خود به ستایش از آلوارو موراتا، مهاجم رئال پرداخت و گفت: موراتا بازیکن بزرگی است و بسیار خوشحالم که پای او به گلزنی بازی شد. به او گفته بودم که در دیدار امشب گلزنی خواهد کرد. انگیزه بسیار بالایی برای گلزنی دارد و بسیار خوشحالم که توانست به آنچه که می خواهد برسد.