۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

گواردیولا راز پیشرفت استرلینگ را فاش کرد

دی اسپورت:سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی می گوید رحیم استرلینگ عاشق منچستر سیتی است و همین علاقه سبب می شود که نمایش های بهتری داشته باشد.
کد خبر: ۵۰۱۵۲

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی می گوید رحیم استرلینگ عاشق منچستر سیتی است و همین علاقه سبب می شود که نمایش های بهتری داشته باشد.

 پپ گواردیولا معتقد است پیشرفت عملکرد رحیم استرلینگ به خاطر عشق و علاقه شدید او به منچستر سیتی است. استرلینگ ۲۱ ساله تابستان گذشته با قراردادی به ارزش ۴۴ میلیون پوند از لیورپول به منچستر سیتی پیوست، اما فصل گذشته نتوانست عملکرد خوبی در تیم جدید خود داشته و بسیاری اعتقاد دارند که این بازیکن ارزش این همه پول را نداشت. اما پپ گواردیولا کاملاً به این مهاجم اعتقاد دارد و در سه هفته ابتدایی لیگ انگلیس به طور کامل از وی در ترکیب تیمش استفاده کرده است. گواردیولا درباره این بازیکن گفت:

 

    باور کنید استرلینگ عاشق منچستر سیتی است و علاقه وافری به تیم دارد. آیا فکر می کنید طی یک ماه و نیم، من کار خاصی انجام داده ام که او اینقدر پیشرفت کرده؟ همه مربیان دنیا تلاش می کنند تا فضای خوبی را در تیم ایجاد کنند اما این بازیکنان هستند که در میدان بازی می کنند. سوت داوران، فریادهای مربیان و .... خیلی از مسائل دیگر هست؛ اما این بازیکنان هستند که فوتبال بازی می کنند. خیلی خوشحالم که استرلینگ توانایی های خودش را نشان داد. ممکن است در تمرینات به او توصیه کنم که اگر در این نقطه زمین حضور داشته باشد، توپ های بیشتری دریافت خواهد کرد. اما این بازیکن است که از بین صدها و هزاران احتمال در حین بازی، در یک ثانیه تصمیم گیری می کنند.

 

پپ گواردیولا در پایان با اشاره به اینکه نمی تواند همه اعضای تیم را راضی و خوشحال نگه دارد، گفت:

 

    چنین چیزی غیرممکن است؛ خیلی دوست دارم فقط ۱۸ بازیکن داشته باشم. واقعاً خیلی دوست داشتم که فقط با ۱۸ بازیکن کار کنم اما چنین چیزی امکان پذیر نیست زیرا باید هر سه روز یک بازی داریم. مثلاً در آلمان تعطیلات زمستانی داریم که در انگلیس تعطیلات نیست. در انگلیس باید در چهار رقابت شرکت کنیم؛ لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه. با این حجم بازی های زیاد، به گروه بیشتری از بازیکنان نیاز داریم. اما همیشه به همه بازیکنان احترام می گذاریم.

 

منچستر سیتی در هفته سوم لیگ جزیره، عصر امروز (یکشنبه) به مصاف وستهام می رود.

 

 

 

منبع:وب سایت نود