۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
اختصاصی دی اسپورت

بررسی هفته اول لیگ دسته دوم در گروه دوم

دی اسپورت:رونمایی از داماش احیا شده در نبرد با شاگردان ربیعی،اولین تجربه لیگ دویی شهید کریمی جویبار و شهرداری فومن و در هاله از ابهام بودن برگزاری دیدار تیم های نفت نوین آبادان و شهرداری ماهشهر از مهمترین اتفاقات پیش بازی هفته اول مسابقات لیگ دسته دوم در گروه دوم است.
کد خبر: ۵۰۲۰۸

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، لیگ دسته دوم در فصل 95-96 از دو روز دیگر با حضور 36 تیم در سه گروه 12 تیمی آغاز خواهد شد و در چارچوب هفته اول در گروه دوم مسابقات 6 دیدار برگزار می شود.به همین بهانه در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به 6 دیداری که در گروه دوم مسابقات برگزار خواهد شد:

 

شهرداری بندرعباس-داماش گیلان(استادیوم خلیج فارس-ساعت 16:45)

در یکی از حساس ترین بازی های هفته اول مسابقات روز سه شنبه شهرداری بندرعباس به مصاف داماش گیلان خواهد رفت.نارنجی پوشان بندر که فصل گذشته تا مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم پیش رفتند در فصل جاری با سپردن سکان هدایت تیم شان به محمد ربیعی که سابقه لیگ یکی کردن سه تیم را در کارنامه دارد هدفی جز صعود به لیگ یک ندارند.مهدی ترکمان و رضا قیالی از جمله بازیکنان مطرحی هستند که در این فصل به شهرداری بندرعباس پیوستند.

 

در سوی دیگر داماش گیلانی قرار دارد که پس از 8 سال دیگر سایه سنگین عابدینی را بر سر خود احساس نمی کند.داماش پس از احیا،این روزها توسط تیم مدیریتی مجربی اداره می شود که در دهه 70 حضور در سطح اول فوتبال با استقلال رشت را در کارنامه داشته است.از جمله بازیکنان مطرح اضافه شده به داماش در این فصل نظیف کار و مختاری هستند همچنین هدایت داماش را محمد افی بر عهده دارد که در دهه 80 در تیم پگاه گیلان توپ می زده است.

 

نفت نوین آبادان-شهرداری ماهشهر(برگزاری در هاله ای از ابهام)

تیم دوم طلایی پوشان آبادان در فاصله کمتر از 48 ساعت تا آغاز مسابقات لیگ دسته دوم هنوز تکلیف حضور یا عدم حضورش در مسابقات مشخص نیست و در همین رابطه تمرین دیروز این تیم نیز تعطیل شد.در سوی دیگر شهرداری ماهشهر پس از تجربه نسبتا موفقش در فصل گذشته مسابقات در این فصل از مسابقات با جذب باقری نیا به عنوان سرمربی سودای صعود در سر دارد.البته تا این لحظه برگزاری این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

شهید کریمی جویبار-شهرداری ارومیه(استادیوم شهدای واسوکلا-ساعت17)

تیم تازه لیگ دویی شده شهید کریمی که تمرینات و تست گیری هایش را خیلی زود شروع کرده در نخستین تجربه لیگ دویی اش به مصاف تیم مدعی شهرداری ارومیه می رود.شاکله اصلی تیم شهید کریمی را بازیکنان بومی مازنی تشکیل می دهد.از سوی دیگر تیم شهرداری ارومیه قرار دارد که در این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم با جذب نفراتی چون عباس کندل،احمد عزیزی،شهروز محمدزاده و ... که همگی در فصل گذشته مسابقات در تیم های مدعی لیگ دویی توپ می زدند،رنگ و بوی یک مدعی صعود به خود گرفته است و بدون شک یکی از مدعیان اصلی صعود از گروه دوم مسابقات خواهد بود.

 

استقلال آبی ب-بادران نوین تهران(استادیوم هویزه-ساعت 17:15)

تیم فوتبال استقلال آبی ب که فصل گذشته به سختی در جدول مسابقات باقی ماند در فصل جدید در دربی شهر تهران در استادیوم هویزه به مصاف تیم دوم بادران می رود.بادران نوین دیگر نماینده تهران در این گروه از مسابقات در واقع تیم دوم بادران لیگ یکی است که قرار است با ترکیبی از بازیکنان پایه خود پای به مسابقات لیگ دسته دوم بگذارد.جدال این دو تیم در واقع جدال دو تیم ناشناخته گروه دوم است و به نظر می رسد هر دو تیم به ماندن در لیگ دسته دوم راضی خواهند بود.

 

آبی پوشان اردبیل-شهرداری فومن(استادیوم تختی اردبیل-ساعت 17:30)

تیم فوتبال آبی پوشان اردبیل که همچون داماش گیلان سرمربی آذربایجانی دارد در اولین بازی رسمی اش در اردبیل فردا میزبان شهرداری فومن است.پس از سقوط تیم شهرداری اردبیل از لیگ دسته اول و عدم تمایل شهرداری اردبیل به تیمداری شاهد واگذاری امتیاز تیم سرخ پوش شهر اردبیل به باشگاه آبی پوشان بودیم.آبی پوشان اردبیل در این مدت با جذب بازیکنانی چون مهدی واثق،علیرضا سلیمانی،نوید خوش هوا و ... برای صعود به لیگ دسته اول تیم خود را بسته است.

 

از سوی دیگر شهرداری چی های فومن پس از قهرمانی در مسابقات لیگ دسته سوم در اولین تجربه لیگ دویی خود در اردبیل به مصاف آبی پوشان خواهند رفت.شهرداری فومن که به گفته سرمربی اش در اولین تجربه لیگ دویی خود هدفش ماندگاری در لیگ دسته دوم است در ترکیبش بازیکنان نامداری چون حسن اشجاری،علیرضا رمضانی و محمد طالبی دارد.شهرداری فومن در دوران آماده سازی پیش فصل موفق به متوقف کردن استقلال تهران شده بود.

 

پتروکیان شوشتر-شهرداری کاشان(استادیوم تختی شوشتر-ساعت 17:30)

تیم فوتبال پتروکیان شوشتر پس از اولین تجربه لیگ دویی خود در فصل گذشته مسابقات در فصل جدید با تیمی قدرتمند تر قصد ورود به مسابقات را دارد.آن ها در دوران پیش فصل با تیم های لیگ برتری استقلال خوزستان و نفت آبادان بازی تدارکاتی برگزار کرده اند.از طرفی دیگر تیم فوتبال شهرداری کاشان کمتر از یک ماه می شود که سرمربی خود را انتخاب کرده است و با هدایت قاسم سیانکی به نظر می رسد که اولویتش ماندگاری در مسابقات لیگ دسته دوم است.



ترند های روز