۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
درگفتگو با دی اسپورت؛

مدیرعامل قشقایی شیراز:هدف ما صعود به لیگ یک است

دی اسپورت :هدف نهایی قشقایی صعود به لیگ برتر و تبدیل شدن به یکی از چهار تیم پرطرفدار کشور خواهد بود
کد خبر: ۵۰۳۳۴

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت" در حالی که تیم قشقایی شیراز فردا در دربی لیگ دویی شهر شیراز به مصاف برق نوین می رود به سراغ اشکان نجف پور مدیرعامل جوان و پرتلاش تیم قشقایی شیراز رفتیم و چند کلامی با او هم صحبت شدیم. 


از تیم قشقایی برایمان بگویید؟


تیم فوتبال قشقایی شیراز از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده است به صورت شخصی اداره می شود و فعالیت خود را نیز از لیگ شهرستان شیراز آغاز کرد و به ترتیب سلسله مراتب را طی نمود تا الان که در لیگ دسته دوم حضور دارد .برنامه ای هشت ساله برای صعود به لیگ برتر در نظر گرفته ایم  که تا الان ،  که 4  سال از زمان آغاز فعالیت ما گذشته هم اکنون در لیگ دو کشور حضور داریم و خداراشکر از برنامه  خود دو سال جلوتر هستیم و چهار سال دیگر برای صعود به لیگ برتر زمان داریم و امیدواریم که هر چه زودتر به هدف اصلی خود یعنی صعود به لیگ برتر دست یابیم.


تمرینات تیم قشقایی از چه زمانی آغاز شده است ؟

تمرینات تیم قشقایی مدت دو ماه است که آغاز شده و با جذب بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی تیم خوب و با کیفیتی را روانه مسابقات خواهیم کرد .البته ما از 40 درصد بازیکنان فصل قبل که تیم را به لیگ دو آوردند نیز استفاده خواهیم کرد و به هواداران قول می دهیم که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم قشقایی انجام خواهیم داد.


در فصل 95-96 چه هدفی دارید؟

در این خصوص خدمت شما عرض می کنم که هدف ما در این فصل صعود به لیگ یک کشور خواهد بود و به طور کلی هدف نهایی این تیم صعود به لیگ برتر و تبدیل شدن  به یکی از چهار تیم پرطرفدار کشور خواهد بود ، چون پشتوانه ای قوی از سراسر ایران این تیم را حمایت می کنند. قشقایی های عزیز در اکثر استان های کشور ازجمله استان های  فارس،اصفهان ،کهگیلویه و بویراحمد ،بوشهر ،هرمزگان ،چهارمحال بختیاری و ..... حضور دارند و از این بابت خوشحال هستیم که در هر کدام از این شهرها که برویم احساس غریبی نخواهیم داشت و این امر هم انگیزه ما را بالا می برد و هم توقعات هواداران که البته به حق  است را بالا می برد.که امیدواریم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم .


چه شناختی از تیم های دیگر گروه اول دارید ؟

در این گروه تیم های خوب و با کیفیتی همچون نفت وگاز گچساران ،برق نوین شیراز و نفت امیدیه حضور دارند که البته مهمترین رقیب ما تیم گچسارانی است که امیدواریم در این فصل فوتبال با کیفیتی را به هواداران خود ارائه دهیم.


در پایان اگر صحبتی دارید توضیح دهید ؟

بنده اصالتا از  پدری ترک(قشقایی) و مادری لرزبان  هستم و به هر دو قوم عزیر افتخار میکنم و امیدوارم روزی این عشایر عزیز به جایگاه واقعی خود در کشور برسند. و سخن آخرم با هواداران پرشور تیم قشقایی است که هرچه داریم از وجود انها است و امسال برنامه های  خوبی برای انها در نظر گرفته ایم که با شروع مسابقات آنها را به اطلاع هواداران تیم بزرگ قشقایی خواهیم رساند.

 

 

گفتگو:حامد اسدپور



ترند های روز