۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به تعاملاتی باصداوسیمارسیده ایم

تاج:حضور معاون رییس جمهورخیروبرکت دارد

دی اسپورت: رییس فدراسیون فوتبال گفت:حضور معاون اول رییس جمهور اتفاق خیر و برکت را برای فوتبال به دنبال دارد.
کد خبر: ۵۰۳۷۰

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت": مهدی تاج در حاشیه کلاس امنیت که برگزار شد اظهار داشت: این کارگاه، کارگاه بسیار خوبی است و ما باید از این کارگاه های امنیتی بیشتر داشته باشیم. این دومین کارگاه امنیتی ورزشگاه ها است که ما با همکاری یوفا و ای اف سی برگزار می کنیم. در حال حاضر مشاور امنیتی یوفا و مسئول امنیتی ورزشگاه های کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور دارند. این درحالی است که تصاویر زیادی از موارد امنیتی را در استادیوم های مختلف نشان داده اند و این خوب است. 

وی افزود: امروز معاون اول رئیس جمهور جهانگیری هم حضور پیدا می کند و قرار شده شرایط تیم ملی را از نزدیک ببیند. با توجه به اینکه مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در شرف آغاز شده است و ما در اولین مسابقه با قطر بازی داریم ایشان با مسئولان تیم ملی دیدار می کنند. به نظر می رسد که حضور معاون اول رییس جمهور   خیر و برکت را برای فوتبال به دنبال دارد.

تاج در پاسخ به کاپ، درباره کمپین حمایت از تیم ملی که توسط کاپ با عنوان من یک ملی پوش هستم منتشر شده گفت: صداوسیما شعار من هوادار ملی هستم را مطرح کرده و در بین سایت ها هم می بینیم سایت هایی هستند که خیلی سریع حمایت از تیم ملی را آغاز کرده اند. روزنامه ها هم به شعار من یک ملی پوش هستم نگاه کردند و این یعنی نگاه ملی داشتن. این یعنی دفاع از منافع ملی. امیدواریم در روز مسابقه با کمک شما خبرنگاران ورزشگاه جای خالی نداشته باشد. باشگاه های استقلال و پرسپولیس و هواداران ذوب آهن، سپاهان و تراکتور از تیم ملی حمایت کرده اند و برای من نامه زده اند و گفته اند اگر کاری در جهت حمایت از دست شان بر می آید بگوییم تا مضایقه نکنند.تلاش می کنیم تا امکانات کمپ تمرینی تیم ملی را بیشتر کنیم.

وی درباره شرایط کاظمی اذعان داشت: وی سال های سال از قبل انقلاب تا امروز کمک به ورزش کرده است و امیدواریم هر چه زودتر حالشان بهتر شود. 

رییس فدراسیون فوتبال در ارتباط با اسپانسرهای تیم ملی گفت: الحمدلله داریم به یک جمع بندی می رسیم و هرچند ممکن است در ابتدای کار مشکلاتی باشد اما الان همه چیز خوب در حال پیش رفتن است. 

وی درباره حق پخش تلویزیونی گفت: ما امروز در مجلس بودیم و داریم مورد به مورد مشکلات را حل می کنیم. یادتان می آید بر سر ایفمارک چه ماجراهایی بود و الان دارد همه حل می شود. به نظر من همه عوامل به مرور در حال حل شدن است. تیم ملی که پنجشنبه می بینید تیمی است که حدودا سه سال میانگین آن جوان شده است. خوشبختانه داریم به تعاملاتی با صداوسیما می رسیم.

تاج افزود:فردا با بچه های بازاریابی جلسه ای خواهیم داشت. البته از آنجا که همه چیز قطعی نشده است شاید درست نباشد قطعی از خیلی مسائل صحبت کرد. جمع بندی من در این رابطه مثبت است. اگر به فرمولی که می خواهیم برسیم فکر می کنم مجلس و کمیته فرهنگی هم با این فرمول موافق باشد. در حال حاضر فضای ایجاد شده با وزارت ورزش و صداوسیما فضایی مثبت است.