۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
اختصاصی دی اسپورت؛

رحیمی:به دنبال بازگشت به روزهای اوج هستیم

دی اسپورت:مدیرتیم های فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: امیدواریم با حمایت های هواداران بتوانیم بار دیگر سبب ایجاد شور و انگیزه در جامعه و بازگشت شهرداری به روزهای اوجش شویم.
کد خبر: ۵۰۵۷۰

به گزارش خبرنگار "دی اسپورت"، محمد رحیمی در جمع اعضای تیم فوتبال شهرداری بندرعباس، افزود: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس متعلق به تمامی آحاد جامعه است و ریشه در هویت اجتماعی شهر دارد و باید این تیم را از خودمان بینیم.
وی با بیان اینکه از تمامی تماشاگرانی که با وجود سقوط به لیگ دسته دوم دست از حمایت های خود نکشیدند، سپاسگزارم، اظهار کرد: به این موضوع واقف هستم که تاکنون به آن طریق که شایسته تماشاگرانی باشد که در سرما و گرما همواره کنار تیم بوده و به حمایت از آن پرداخته اند، به آنان رسیدگی نشده است.
رحیمی با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانیم برابر داماش شهر باران در گام نخست آغاز یک فصل همراه با موفقیت داشته باشیم، خاطرنشان کرد: امسال به دنبال احیا و بازگشت به روزهای اوج خود هستیم و در این بین امیدواریم با حمایت های هواداران بتوانیم بار دیگر سبب ایجاد شور و انگیزه در جامعه و بازگشت شهرداری به روزهای اوجش شویم.





مدیر تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه حوصله و متانت در فوتبال امری مهم و تأثیرگذار خواهد بود، بیان کرد: تمامی خواسته های سرمربی را در این فصل محقق کرده ایم و تمامی بازیکنان به خواست و نیاز سرمربی جذب شده است.
رحیمی با تقدیر از حمایت های امینی زاده(شهردار بندرعباس) و جهانبخش(مدیرعامل باشگاه شهرداری)، تصریح کرد: جای هیچ عذر و بهانه ای برای بازیکنان و کادرفنی وجود ندارد و تنها خواسته مان صعود به لیگ دسته اول است.
وی با اشاره به اینکه نباید زود به نتایج هفته های اولیه امیدوار بود یا نا امید شد، اضافه کرد: فوتبال ورزشی است که در مسابقات لیگی باید استمرار داشت و به حالت نسبی و ژایدار نتیجه گرفت تا بتوان در ایستگاه پایانی به هدف خود دست یافت.





این مقام مسئول در پایان با اشاره به تلاش شهرداری بندرعباس برای تبدیل فوتبال آماتوری به حرفه ای در استان هرمزگان، گفت: جذب 6 بازیکن بومی در فصل جاری نشان دهنده توجه به نیروهای بومی است و امیدوارم با توجه به اهمیتی که به تیم های پایه در دو فصل گذشته شده است در سال های آتی شاهد تیمی کاملأ بومی در شهرداری بندرعباس باشیم که در برنامه های دراز مدت این امر میسر شود.
در ادامه سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: این تیم می تواند در پایان فصل به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ یک شناخته شود
محمد ربیعی با اشاره به اینکه به طور حتم هدف تمامی کسانی که امسال در کنار تیم شهرداری هستند، تنها موفقیت و صعود به لیگ یک است، تصریح کرد: با توجه به تجربه صعود به لیگ دسته اول با تیم های مختلف، امیدوارم این تجربه در تیم شهرداری بندرعباس به کمک مان بیاید.
وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران با حمایت خود سبب رسیدن به این موفقیت به صورت جمعی شوند.
لازه به ذکر است، در پایان مراسم اهدای لباس به بازیکنان و اعضای کادرفنی برگزار و از لباس های این فصل تیم شهرداری بندرعباس رونمایی شد.