۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳

زهیوی:برگشتم تا یک فرصت دیگر بدهم

دی اسپورت: مهاجم استقلال خوزستان گفت: کار خیلی سخت تری نسبت به گذشته داریم و باید آبروداری کنیم.
کد خبر: ۵۰۶۷۰

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت": رحیم زهیوی درباره بازگشتش به تمرینات استقلال خوزستان اظهار داشت: دیشب با مربی تیم حرفایم را زدم. پولم را که فعلا نمی دهند اما می خواهم برگردم و یک فرصت دیگر بدهم که نگویند به خاطر پول تیم را رها کرد. تنها دلیل بازگشتم مردم خوزستان و مربی تیم هستند.از فردا هم در تمرینات شرکت می کنم. 

وی ادامه داد: من واقعا نمی خواستم برگردم. حتی پیشنهاد هم داشتم و می خواستم از استقلال خوزستان جدا شوم. ابتدای فصل هم از بهترین تیمهای ایران پیشنهاد داشتم و می توانستم راحت بروم. با نصف مبلغ ماندم و خودم را ثابت کردم. ولی مسولان به قول های خود عمل نکردند و من ناراحت هستم. ما که تا الان میلیاردی پول نگرفتیم. دوست داریم زندگی خودمان را رو به راه کنیم. نمی دانم تا چه زمانی این مشکل ادامه پیدا می کند ولی اگر یک بار دیگر گفتند پول نداریم دیگر نمی مانم چون زندگی در این گرما سخت است.

زهیوی افزود: کار خیلی سخت تری نسبت به گذشته داریم و باید آبروداری کنیم. باید نشان دهیم که می توانیم چه کارهایی برای کشورمان انجام می دهیم. در لیگ و جام حذفی هم با این نیت پا به رقابت ها خواهیم گذاشت که بگوییم قهرمانی مان در فصل گذشته اتفاقی نبوده است.