۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

بهتاش میثاقیان:ماراتن سختی را پیش رو داریم

دی اسپورت:بادرانی ها که به اعتقاد خیلی از فوتبالی ها یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند بعد از تساوی مقابل ایرانجوان بوشهر حالا باید در هفته پنجم از رقابت های لیگ یک به مصاف راه آهنی بروند که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند.
کد خبر: ۵۰۷۲۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":بادرانی ها که به اعتقاد خیلی از فوتبالی ها یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند بعد از تساوی مقابل ایرانجوان بوشهر حالا باید در هفته پنجم از رقابت های لیگ یک به مصاف راه آهنی بروند که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند.با بهتاش میثاقیان بازیکن با انگیزه سفید پوشان تهرانی در خصوص شرایط این روزهای بادرانی ها گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

از شرایط این روزهای بادران شروع کنیم؟

شرایط که خوب است.خداراشکر تیم خوبی داریم و تمرینات و اردوهای خوبی را هم پشت سر گذاشتیم تیم خیلی زود بسته شد و بازیکنان خوبی جذب شدند .درست است که در این سه چهار هفته ابتدایی آنطور که باید نتیجه نگرفتیم اما هنوز آغاز لیگ است و ترکیبی که باید دست کادر فنی می آمد هنوز نیامده ولی در کل همه چیز در بادران خوب است.

بازی با ایرانجوان چطور بود؟

بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی داشتیم که با بدشانسی چند تا تک به تک را از دست دادیم و متاسفانه از بازی خانگیمان فقط یک امتیازکسب کردیم با اینکه نمایش قابل قبولی داشتیم.

و حالا باید به مصاف راه آهنی بروید که با مشکلات مالی زیادی روبه روست؟

راه آهن تیم خوبی است و مربی خوب و بازیکنان با تجربه ای دارد که چندین سال در لیگ برتر حضور داشتند و مطمئنا بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت اما ما هم برای بازی آماده هستیم و هفته به هفته بهتر خواهیم شد . از بازی با خونه به خونه به بعد تقریبا به آن هماهنگی لازم رسیده ایم.





قبول داری که توقعات از تیمتان بالاست؟

همان طور که توقعات از تیم ما بالاست شرایط برای تیم خونه به خونه هم همین طور است آنها هم فقط 8 امتیاز گرفتند . با بازیکنان خوبی که جذب کرده اند همه انتظار داشتند که بتوانند هر چهار بازییشان را ببرند همان طور که از ما این انتظار را دارند. اما هنوز هفته های ابتداییست و راه طولانی در پیش است از طرفی ما بدنسازی خیلی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و هنوز به آن آمادگی کامل نرسیده ایم واقعا ماراتن سختی در پیش است.شرایط امسال ما تقریبا مثل سال گذشته در خونه به خونه است که در ابتدای فصل نتیجه نگرفتیم اما در انتهای فصل که پدرم از تیم رفت با شش امتیاز اختلاف نسبت به تیم سوم جدول قرار داشتیم شاید اگر شرایط ثابت باقی می ماند و می توانستیم دو سه برد کسب کنیم تیم به لیگ برتر صعود می کرد.

واقعا در آن شرایط سرمربی عوض کردن اصلا کار حرفه ای نبود؟

هرچند عده ای گفتند که پدرم خودش از تیم جدا شده اما فوتبالی ها می دانند که اینطور نیست . متاسفانه آن بحث ها مطرح شد که اصلا درست نبود.

بازی با خونه به خونه هم تجدید خاطره بدی برای میثاقیان بزرگ بود هرچند که تیمتان عملکرد خوبی داشت؟

بله واقعا تیممان خوب بازی کرد اگر تیم ده نفره نمی شد می توانستیم بازی را ببریم .هرچند من در این بازی حضور نداشتم اما متاسفانه شنیدم که هواداران کم لطفی کردند وکسی هم به این موضوع  اهمیتی نمی دهد. جالب است که  اگر هواداران استقلال یا پرسپولیس چنین کاری را انجام بدهند سریع محروم می شوند اما نمی دانم چرا آنجا هیچ اتفاقی نمی افتد.

 

 

 

مصاحبه:مرجان رهو