۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

سرخاب: توان بازیکنانمان همین بود

ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و پابه پای تیم شاهین بازی کردیم.
کد خبر: ۵۰۷۲۲

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در حالی عصر امروز و در هفته اول به مصاف شاهین بوشهر رفت که فقط با یازده بازیکن به این شهر آمده بود و در نهایت هم نتوانست بازی را تا انتها به پایان ببرد که بعد از این دیدار عباس سرخاب در گفتگویی با دی اسپورت نظراتش را در این خصوص بیان نمود.

 
سرخاب در خصوص این بازی گفت: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و همانطور که مستحضرید با یازده بازیکن و ساعت چهار صبح به بوشهر رسیدیم ولی با این حال در نیمه اول پابه پای تیم شاهین بوشهر بازی کردیم ولی در نیمه دوم تیم ما تحلیل و نتوانستیم در مقابل تیم آماده شاهین که دو ماه در اردو بوده و تمرینات منظمی داشته بایستیم و انشاالله امیدوارم با حمایت مسئولین استان در آینده جبران کنیم.

وی در خصوص مصدومیت بازیکنانش که منجر به قطع این بازی شد هم افزود: مصدومیت بازیکنان ما طبعیی بود و بچه های ما دیگر توان نداشتند بازی را ادامه بدهند ولی با این حال 80 دقیقه مقاومت کردند و همانطور که دیدید بازیکن ما در نیمه اول بدلیل گرفتگی قلبی راهی بیمارستان شد.

 
سرمربی آلومینیوم در خصوص بازی بعد این تیم هم گفت: با آماده شدن بازیکنان جدید با قدرت بهتری به مصاف کارا در شیراز خواهیم رفت و این شکست را جبران خواهیم کرد.

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری