۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

لوپتگی: کاسیاس مراقب حرف‌هایش باشد

دی اسپورت:سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مصاحبه با کادناسر گفت: در تیم ملی، من تصمیم نهایی را می‌گیرم و به کسی اجازه دخالت نمی‌دهم.
کد خبر: ۵۰۷۹۴

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مصاحبه با کادناسر گفت: در تیم ملی، من تصمیم نهایی را می‌گیرم و به کسی اجازه دخالت نمی‌دهم.

 خولن لوپتگی سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با حضور درد رادیو کاددنا سر اسپانیا گفت: در چند روز اخیر خبرهایی درباره نفوذ برخی بازیکنان در تیم منتشر شده که برای من بسیار مضحک و بی معنا است، چنین چیزی نمی‌تواند صحت داشته باشد، من تصمیم نهایی را در تیم ملی می‌گیرم و من مسئول مستقیم همه پیروزی‌ها و شکست‌ها هستم.

 

لوپتگی ادامه داد: ایکر کاسیاس دروازه‌بان مردمی و محترمی است که برای من هم اهمیت دارد همیشه شاهد حضورش در کنار تیم ملی باشم اما اگر چیزهایی که شنیده‌ام صحت داشته باشد، باید بگویم که کاسیاس مراقب حرف‌هایش باشد. او حق ندارد طوری کنایه آمیز حرف بزند که بار حقوقی نداشته باشد اما در عمل من و تیمم را تخریب کند. اگر جوانگرایی کرده‌ام با علم و تخصص خودم بوده و پاسخگوی آن خواهم بود. اگر کاسیاس به تیم ملی دعوت نشده معنی آن این نیست که دیگر هرگز دعوت نخواهد شد، برای این مرحله به او نیازی نداشتم اما ممکن است برای مرحله بعدی او را دعوت کنم و این من هستم که تشخیص نهایی را خواهم داد.

 

 

 

منبع:فارس