۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
درگفتگو با دی اسپورت؛

جهانبخش جعفری : نفت وگاز گچساران پتانسیل صعود ندارد

دی اسپورت :نفت همیشه یکی از مدعیان بوده ولی باید بگویم تیم نفت با توجه به هزینه هایی که کرده و بازیکنانی که در اختیار دارد پتانسیل صعود به لیگ یک را ندارد.
کد خبر: ۵۰۸۲۱

جهانبخش جعفری سرمربی تیم کیمیافرایند در گفتگوی اخصاصی با خبرنگار "دی اسپورت "در خصوی شرایط بازی  گفت: تیم ما ساعت 12 روز دوشنبه تشکیل شد و بچه های تیم دور هم جمع شدند و به هر نحوی بود با سیزده بازیکن و بدون دروازه بان و فقط به احترام مردم گچساران ، کمیته مسابقات و مالک باشگاه  به گچساران آمدیم و این در حالی بود که ما می توانستیم نیایم و  نتیجه را سه بر صفر بزنند.

 

وی در خصوی بازی  گفت: در این نیمه علی رغم گرمای قابل توجه هوا و مسافتی که بازیکنان ما طی کرده بودند تا به اینجا بیایند  بازی خوبی به نمایش گذاشتند و مطمئن باشید این تیم کیمیا فرایند یکی از تیم های خوب این گروه خواهد شد چون تیم های جهانبخش جعفری همیشه قدرتمند بوده اند.

 

سرمربی کیمیا فرایند در خصوص قضاوت داور  تصریح کرد :در خصوص داوری باید به این مسئله با دید مثبت نگاه کنیم چون داور هم انسان هست و احتمال دارد اشتباه  کند و به طور کلی نظر من این هست که هر داوری می خواهد موفق شود و از لحاظ فنی از دیگر داوران فاصله بگیرد باید در تصمیم گیری هاش دقت بیشتری کند و اصلا به بحث میزبانی و مهمانی دقتی نکند. و به نظرمن داوران ما باید آقای فغانی را سرلوحه کار خود قرار دهند و هر کس روش این داور را در پیش گرفت موفق خواهد شد.

 

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تیم نفت وگاز نیز گفت :نفت همیشه یکی از مدعیان بوده ولی باید بگویم تیم نفت با توجه به هزینه هایی که کرده و بازیکنانی که در اختیار دارد پتانسیل صعود به لیگ یک را ندارد.