۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
دلیل این تصمیمات غیر منطقی را نمی دانم

وینگو بگوویچ:از تصمیم کمیته انظباطی شگفت زده هستم

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در آستانه دیدار تیمش برابر تیم نساجی مازندران مجددا با محرومیت مواجه شده است معتقد است محرومیتش منطقی نبوده است و به ناحق صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۰۸۶۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص محرومیتش از سوی کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال در آستانه دیدار با تیم نساجی مازندران گفت:

 

از تصمیم کمیته انظباطی هم غافلگیر شدم و هم شگفت زده و در تعجب هستم که چرا در مورد من اینگونه تصمیم گیری می شود، چرا من را مجددا محروم کرده اند و به چه دلیل این اتفاق رخ داده است؟ واقعا نمی دانم. در دیدار گذشته بنده هیچ گونه توهینی به داور بازی نکردم فقط به زبان انگلیسی به ایشان گفتم چه شده است؟ برای چی؟ ، اما متاسفانه کمیته مربوطه با من اینگونه برخورد می کند و مرا محروم می کند.

 

وی ادامه داد:باید بگویم محرومیت و جریمه ای که برای من در نظر گرفته شده است به ناحق بوده است و در حالی که هیچ منطقی پشت آن نبوده است و معنای آن این است که داور هر وقت هر تصمیمی که بخواهد می تواند بگیرد و کمیته انظباطی نیز آنرا تائيد مي كند. باید بگویم انسان جدی هستم و مربی بزرگی که سابقه مربیگری در تیم های بزرگ و مختلفی را دارم و سال هاست که در فوتبال ایران حضور دارم و به کسی اجازه نخواهم داد که با شأن و جایگاهم بازی کند. کمیته انظباطی باید در مورد تصمیماتی که اتخاذ کرده است پاسخگو باشد، می خواهم بدانم دلیل این تصمیم چه بوده است، مگر چه گفته ام که باید این چنین با من برخورد شود، آیا کمیته انظباطی عملکرد داور بازی را نیز بررسی کرده و زیر ذره بین قرار داده است؟ آیا در صورت داشتن اشتباه و عملکرد ضعیف با داور برخورد لازم صورت می گیرد؟ ، با تمام این اوصاف این اتفاقات در حالی رخ داده است که از بنده حتی نخواسته اند که در این کمیته حضور یابم و از حق خود دفاع کنم.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی