۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
در گفت و گو با دی اسپورت:

رضا فتح آبادی:هیچ جای دنیا مربی را با اولین اعتراض محروم نمی کنند

دی اسپورت:مدیر فنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است که نخستین اعتراض سرمربی و یا سرپرست یک تیم نمی تواند دلیل مناسبی برای اخراج وی از روی نیمکت توسط داور و محرومیتش از دیدارهای بعدی باشد.
کد خبر: ۵۰۸۷۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":رضا فتح آبادی مدیر فنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در آستانه دیدار تیمش برابر تیم نساجی مازندران در خصوص شرایط پیش آمده و محرومیت مجدد سرمربی این تیم از سوی کمیته انظباطی گفت:

 

هیچ جای دنیا با اولین اعتراض یک سرمربی و یا سرپرست تیم را از روی نیمکت اخراج نمی کنند چرا که اگر قرار باشد این گونه رفتار شود تیم های بسیاری متضرر می شوند و این کار به هیچ وجه حرفه ای نیست. برخی مربیان هستند که در یک بازی بدلیل اعتراض های زیادی که در کنار زمین نسبت به عملکرد داور انجام می دهند مستحق نه یک بار بلکه دو بار اخراج از روی نیمکت می باشند اما می بینیم که نه تنها این اتفاق رخ نمی دهد بلکه داوران با آنها به ملایمت رفتار می کنند، اما سرمربی تیم ما که اعتراضی در حد معمول به داور بازی کرده است و آن هم در حد یک کلمه که (چه شده است؟ و برای چی؟) از بازی بعد محروم می شود.

 

وی ادامه داد:کار به اینجا ختم نمی شود متاسفانه داوری که در دیدار با اکسین البرز برای ما قضاوت کرد و اتفاقا باعث اخراج بنده، سرمربی تیم و یکی از مدافعان تیم ما شد در بازی مقابل تیم نساجی مازندران نیز به عنوان داور چهارم انتخاب و به کار گرفته شده است و این می تواند به این معنا باشد که شاید دست هایی در کار است تا در روند نتیجه گیری تیم ما خلل بوجود آورد و مانع عملکرد خوب ما شود، قطعا حضور این داور در روز بازی با تیم نساجی در کنار نیمکت تیم ما می تواند آرامش کادر فنی را بر هم بزند و برای ما مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

 

 

گفتگو:سید مهدی حق گوی



ترند های روز