۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

ممبینی:داوران بازی ایران باتجربه هستند

دی اسپورت: عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال کار بزرگ فغانی و کمک هایش را نادیده نمی گیرد.
کد خبر: ۵۰۹۳۴

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت": هدایت الله ممبینی درباره برنامه فدراسوین فوتبال برای تجلیل از فغانی و کمک هایش اظهار داشت: ما در هیات رئیسه در اینباره صحبت خواهیم کرد و قطعا برای فغانی و کمک هایشان در المپیک ریو برنامه ای ویژه خواهیم داشت که ظرف روزهای آینده اعلام می شود.

وی افزود: فغانی و همکارنش در المپیک کار برزگی کردند و این موفقیت از سوی فدراسیون فوتبال نادیده گرفته نخواهد شد. برنامه ما باید در شان این داوران باشد.

پیشکسوت داوری درباره این صحبت علی خسروی که پیشنهاد داده یک روز را بعنوان روز داور ورزشی نام گذاری کنند اظهار داشت:از این موضوع بی اطلاعم. نمی دانم این پیشنهاد چه زمانی به فدراسیون شده است چون چنین موضوعاتی باید در هیات رئیسه مطرح شوند.

وی در ادامه با اشاره به بازی فردای تیم ملی گفت: بازی حساسی است اما معتقدم که بازیکنان ما می توانند قطر را شکست دهند و شروع خوبی داشته باشند.

ممبینی درباره داوران سریلانکایی بازی فردای تیم ملی گفت: امروز وقتی تمرین می کردند آنها را دیدم و آماده به نظر می رسیدند. این داوران با تجربه هستند و کنفدراسیون با حساسیت خاصی آنها را انتخاب کرده است.درست است که کشور آنها فوتبال ندارد اما در زمینه داوری جزو بهترین ها محسوب می شوند.