۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
نفت بدنبال شکستن طلسم،مس بدنبال اولین امتیاز

پیش بازی نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان

دی اسپورت: در هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول نفت مسجدسلیمان در خانه میزبان مس رفسنجان خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۰۸۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، در هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههای کشور، فردا نفت مسجدسلیمان از ساعت 18:00 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان مس رفسنجان ته جدولی خواهد بود.

 

قضاوت این دیدار برعهده امید سعید فر،  فرزاد بهرامی، امید افخمی و عقیل جهانبازی خواهد بود.

 


نفت مسجدسلیمان با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست و کسب 7 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. نفت مسجدسلیمان در هفته گذشته در مقابل دیگر تیم استان کرمان با یک تساوی به خانه برگردد. با توجه به موفقیت صددرصدی نفتیها در خانه و کسب کامل امتیازات این انتظار می رود که شاگردان سهراب بختیاری زاده در پی کسب سه امتیاز باشند. تیمی که با تکیه بر نیروی جوانی تاکنون توانسته بازیهای خوبی از خود نشان دهد و نوید یک فصل خوب را برای فوتبالدوستان این شهر خبر دهد.

 

در دو دیدار فصل گذشته با یک پیروزی و یک تساوی برای مسی ها همراه بود در واقع  نفتیها تاکنون نتوانسته اند در دیدارهای گذشته خود مس رفسنجان را شکست دهند.

 

سه تساوی و سه شکست برای مس حاصل کار دو تیم در تقابل های روبه رو بوده است.

 




مسی ها اما فصل را کابوس بار آغاز کرده اند، چهار شکست در 4 دیدار گذشته، تنها یک گل زده و شش گل خورده نشان از شرایط این تیم دارد. به نظر میرسد مس رفسنجان و عباس کلانتری که تا هفته های پایانی فصل گذشته در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفته بودند با توجه به روند در پیش گرفته باید هدف خود را در  این فصل بقا در لیگ یک بگذارند. البته تغییر شرایط و کسب پیروزی در بازیهای آینده می تواند این تیم را از شرایط بحرانی خارج کند.