۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

سعید رازانی:می خواهیم صدرنشین باقی بمانیم

دی اسپورت:زرد و آبی پوشان کرجی با پیروزی مقابل خیبری ها با 9 امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ آزادگان ایستادند تا در همین ابتدای فصل برای رقبای خود خط و نشان بکشند.
کد خبر: ۵۱۰۸۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":زرد و آبی پوشان کرجی با پیروزی مقابل خیبری ها با 9 امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ آزادگان ایستادند تا در همین ابتدای فصل برای رقبای خود خط و نشان بکشند و حالا برای تداوم بالانشینی خود باید در خانه از شیرازی ها پذیرایی کنند.در این خصوص پای صحبت های سعید رازانی سنگربان جوان اکسینی ها نشستیم که معتقد است یکی از دلایل موفقیت کرجی ها حضور کادری قوی روی نیمکت این تیم می باشد.

چه خبر  از اکسین؟

خداراشکر همه چیز خوب است  تمامی بچه ها هم قسم شدند که به لیگ برتر صعود کنیم .تا الان هم که سعی کردیم نمایش خوبی داشته باشیم و تمام تلاشمان را در بازی ها انجام بدهیم تا نهایتا در انتهای فصل به هدفی که داریم برسیم و به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود کنیم.

تا الان که همه چیز خوب بوده؟

امیدوارم که این نتایج تداوم داشته باشد چون خیلی از تیم ها بودند که در ابتدای فصل خوب کار کردند اما نتیجه ای که باید می گرفتند را کسب نکردند اما انشالا که برای ما اینطور نباشد و مثل سال گذشته که از ابتدای فصل قهرمان بودیم امسال هم همان روند را در پیش بگیریم. کار خیلی سختی در پیش داریم اما ما تمام تلاشمان را انجام می دهیم.

از پیروزی مقابل خیبر بگو بازی چطور بود؟

بازی خیلی سختی بود ما از قبل هم می دانستیم که کار سختی در پیش داریم اما در آن شرایط و مشکلاتی که بود بازی را بردیم. شرایط آب و هوایی واقعا اذیتمان کرد اما هدف کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم.





و حالا باید مقابل شیرازی هابه میدان بروید؟

فجر از تیم های ریشه دار فوتبال ماست . درست است که تا الان خوب نتیجه نگرفته اما بدون شک حریف دست و پا بسته ای برای ما نیست و مطمئنا برای برد به مصاف ما می آیند اما ما هم برای بازی برنامه داریم و می خواهیم سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم و صدر نشین باقی بمانیم.

مشکلات مالیتان حل شد؟

خداراشکر که تا حدودی حل شده و مشکلی از این جهت نداریم.مسئولان باشگاه تمام تلاششان را انجام می دهند تا از تیم حمایت و آرامش را برای بازیکنان فراهم کنند.

از شرایط خودت راضی هستی؟

شرایطم که خوب است .خوشبختانه  مربیان کار بلدی داریم و یکی از دلایلی که ما امسال خوب نتیجه گرفتیم کادرفنی قوی ایست که در تیم حضور دارند.

کار کردن بافیروز کریمی جذابیت های خاص خودش را دارد؟

کار کردن با آقای کریمی در کنار جذابیت هایی که دارد سختی های خودش را هم دارد .خداراشکر همه چیز در تیم خوب است مطمئنا اگر شرایط خوب نبود این نتیجه هم بدست نمی آمد حضور کادر فنی خوب و همدلی که بین بچه ها وجود دارد باعث شده که تیم خوبی داشته باشیم.

 

 

مصاحبه:مرجان رهو