۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

هراتیان: سالهاست در اصفهان هستم

دی اسپورت: رئیس هیات فوتبال اصفهان گفت: نمی دانم دوستان چه کسی را گفته اند که در بندرعباس زندگی می کند اما به نظرم مطرح کردن چنین مسائلی درست نیست.
کد خبر: ۵۱۰۹۳

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت": امیر مسعود هراتیان در رابطه با انتخابش به عنوان رئیس هیات فوتبال اصفهان اظهار داشت: من عصر روز گذشته در محل هیات فوتبال حاضر شدم و کار را از دوستان تحویل گرفتم. به هر حال طی انتخاباتی که برگزار شد، اهالی فوتبال اصفهان به من لطف داشتند و مرا به عنوان رئیس برگزیدند. شخصا فکر می کنم که دوستان در انتخابات به برنامه های من رای دادند و اصلا بحث دیگری مطرح نبود. البته رایزنی ها نیز همیشه در انتخابات نقش دارند اما بحث مهم همان برنامه های من بود.

وی در واکنش به اینکه گفته می شد انتخابات مهندسی شده، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی نیست. انتخابات ناظران زیادی داشت و همه رای خود را دادند. بعد از شکست ها همیشه این حرفها به وجود می آید و الان هم برخی از دوستان که شکست خورده اند، این مسائل را مطرح کرده اند. 

رئیس هیات فوتبال اصفهان در خصوص اینکه یکی از کاندیداها به فدراسیون شکایت کرده و امکان ابطال انتخابات وجود دارد، تصریح کرد: من هم این را شنیدم اما کسی به من چیزی نگفته است. قطعا انتخابات ابطال نمی شود چون شائبه ای به آن وارد نیست. متاسفانه فقط عباس اخوان که از پیشکسوتان فوتبال اصفهان است، این مسائل را مطرح کرده و بقیه به رای مجمع احترام گذاشتند. البته من خیلی متاسف شدم که اخوان حتی یک رای هم نیاورد.

هراتیان در واکنش به اینکه گفته می شود او مقیم بندرعباس است و حضورش مشکل قانونی دارد، گفت: من سالهاست که در اصفهان زندگی می کنم و همین الان هم هر کسی می خواهد تحقیق کند، به خانه من بیاید. نمی دانم دوستان چه کسی را گفته اند که در بندرعباس زندگی می کند اما به نظرم مطرح کردن چنین مسائلی درست نیست. 

وی در پایان درباره برنامه های پیش روی این هیات افزود: من با باقریان و آذری مدیران 2 باشگاه سپاهان و ذوب آهن رابطه خوبی دارم. امیدوارم بتوانیم در ادامه راه با یکدیگر تعامل خوبی داشته باشیم.



ترند های روز