۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

مجتبی زارع:به خاطر «آقا فیروز» به اکسین آمدم

دی اسپورت:اکسینی ها در اتمام هفته چهارم رقابت های لیگ یک کشورمان خودشان را  به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کردند و حالا برای بقای خود در صدر جدول باید مقابل فجری به میدان بروند که این روزها شرایط سختی را پشت سر می گذراند.
کد خبر: ۵۱۱۱۷

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":اکسینی ها در اتمام هفته چهارم رقابت های لیگ یک کشورمان خودشان  را به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعودبه لیگ برتر معرفی کردند و حالا برای بقای خود در صدر جدول باید مقابل فجری به میدان بروند که این روزها شرایط سختی را پشت سر می گذراند.با مجتبی زارع مهاجم با تجربه کرجی ها که از فجر سپاسی به فوتبال ایران معرفی شد و معتقد است مسئولان استان فارس با کم لطفی نسبت به  باشگاه باقدمت شیراز زمینه سقوط این تیم را فراهم می کنند،در خصوص شرایط این روزهای شاگردان فیروز کریمی گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

از مجتبی زارع چه خبر؟

خداراشکر خوب هستم کمی دلخوری از این فوتبال داشتم اما الان همه چیز خوب است. در تیمی هستم که شرایط خوبی دارد و از شرایطم راضی هستم .

چه شد که به اکسین آمدی؟

بعد از صحبت هایی که با آقای کریمی داشتم تصمیم گرفتم به اکسین بیایم و با ایشان کار کنم چون آقای کریمی یکی از بهترین مربیان فوتبال ما هستند و اصلی ترین دلیل من برای حضور در اکسین آقافیروز بودند.الان هم از شرایطم راضی هستم و خداراشکر تیم در صدر جدول قرار دارد. تا الان سعی کردم عملکرد خوبی داشته باشم امیدوارم که کادر فنی هم از من راضی باشند.

شرایط تیم چطور است؟

الان که شرایط خوب است البته در اوایل فصل خیلی برای تیم حاشیه درست کردند و آقای کریمی را اذیت کردند اما با همت بچه ها و صحبت های آقا فیروز که گفتند ما می جنگیم و به عنوان تیم اول هم صعود می کنیم به کارمان ادامه دادیم  و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تا الان هم نتیجه تلاشمان را با صدر نشینی در لیگ گرفتیم که امیدوارم این روند ادامه دار باشد.





فردا باید به مصاف تیم سابقت  بروی ؟

فجر از تیم های با قدمت فوتبال ماست و بازیکنان زیادی را به این فوتبال معرفی کرده از جمله خود من  ، به عنوان بازیکنی که قبلا سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را داشتم یک گلگی از مسئولان شیراز دارم که به این تیم نرسیدند و آن را به حال خودش گذاشتند با این شرایط این تیم به مشکلات زیادی بر می خورد و حتی ممکن است فوتبال شیراز از بین برود پس مسئولان استان فارس باید به داد فجر برسند.

با تمام این تفاسیر فکر می کنم برای بازی مقابل فجر انگیزه های زیادی داشته باشی؟

همین طور است من امسال نه  تنها برای بازی مقابل فجر بلکه برای تمام بازی ها انگیزه  دارم و هیچ سالی مثل امسال آماده نبودم چون می خواهم ثایت کنم که از خیلی از بازیکنان حاضر در لیگ برتر چیزی کم ندارم .به هر حال هم من و هم تمام بازیکنان اکسین با هم همدل شدیم که در کنار آقای کریمی برای موفقیت تیممان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و با کسب نتایج خوب بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

 

 

مصاحبه:مرجان رهو