۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

طاهرخانی را به جوانان پرسپولیس ندادند

دی اسپورت: سرپرست تیم جوانان پرسپولیس گفت:برد جوانان پرسپولیس در دربی ماحصل همدلی بازیکنان و تدابیر کادر فنی بود.
کد خبر: ۵۱۲۱۸

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، رضا ریاضتی افزود:به برد در دربی جوانان امیدوار بودیم چرا که به توان فنی بازیکنان و تدابیری که  عبداله نزاد و کادر فنی در نظر گرفته بودند ایمان داشتیم.در تیم ما مسایل اخلاقی و رفاقت و همدلی اولویت و اهمیت بسیار دارد.

وی ادامه داد:بین نفرات فیکس و ذخیره هیچ فرقی نیست و در این بازی دیدیم که نیمکت نشین ها هم از بازی خوب نفرات فیکس خوشحال بودند و همه یکدل شده بودند تا به برد برسیم.ما در شرایطی بردیم که طاهرخانی کاپیتان تیم را در اختیار نداشتیم و صلاح دانستند او در دربی امیدها به میدان برود و در سه بازی اخیر در اختیار تیم جوانان نبوده است.ما با کسب چهار برد و دو مساوی در هفت بازی انجام شده چهارده امتیاز کسب کرده و با گل زده کمتر نسبت به تیم دوم در رده سوم جدول هستیم و امیدواریم که امسال مدعی قهرمانی باشیم.
سرپرست تیم جوانان پرسپولیس در پایان گفت:متاسفانه تکلیف محل برگزاری مسابقه تا 24ساعت قبل از بازی مشخص نبود و استقلال به عنوان میزبان ورزشگاه را معرفی نکرده بود و آنها با فشار و پیگیری ما استادیوم راه اهن را معرفی کردند.

ریاضتی افزود: برگزاری بازی ها در پنج ماه چندان جالب نیست.هیات فوتبال که زحمات زیادی متقبل می شود نباید دنبال اتمام بازی ها در پنج ماه باشد و این خوب نیست که استعدادهای فوتبال ما در طول سال حداقل شش ماه بی تیم بمانند