۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

انصاری فر:مقابل قطر روز خوب مان نبود

دی اسپورت: مهاجم تیم ملی کشورمان گفت: در چین بازی سختی داریم.
کد خبر: ۵۱۲۲۲

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت:این برد را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و از هواداران تشکر می‌کنم که ما را تشویق کردند و ما را دعا کردند و بازی تیم‌ ملی را دیدن و خدا را شکر بازی اول بود و توانستیم برنده شویم.

وی درباره درگیری ها در پایان بازی گفت:طبیعی است در فوتبال برخی صحنه‌ها پیش می‌آید. فشار زیاد بازی روی بازیکنان و کادرفنی و تماشاگران وجود دارد و زمینه این مسایل خود داور بود که باعث شد بازی به تشنج کشیده شود.

مهاجم تیم ملی درباره انتقادات به روند بازی ملی پوشان و اینکه تیم ملی تاکتیک نداشته اظهار داشت: این حرف‌ شما را قبول ندارم شرایط هر بازی تکنیکی وتاکتیکی اش فرق می‌کند. تاکتیک هر بازی شرایط خاص خود ش را دارد.شاید روز خوب‌مان نبود اما توانستیم برنده شویم و دل هزاران ایرانی را شاد کند.

وی درباره اینکه پاس گل اول را داده یا مدافع قطر توپ را دفع کرد، گفت: من دروازه بان را پرس کردم و توپ را استپ کردم و می‌خواستم پاس بدهم اما زمان ایجاد شد. یادم نیست پاس دادم یا مدافع حریف توپ را دفع کرد. مهم این است که بردیم و گل زدیم  و من نقش کوچکی در این بازی داشتم. 

انصاری فرد درباره بازی چین اظهار داشت:بازی ها سخت است اما ما همه آماده هستیم. همین که پرواز چارتر تا چین داریم به ما خیلی کمک می کند. اونجا بازی ما خیلی سخت است و امیدواریم نتیجه لازم را بگیریم.



ترند های روز