۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
طراحی خوبی برای بازی نداشتیم

بختیاری زاده: می توانستیم در خط حمله بهتر باشیم

دی اسپورت: در خط حمله می توانستیم بهتر عمل کنیم.
کد خبر: ۵۱۲۷۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، در هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاههی کشور نفت مسجدسلیمان نتوانست روند خوب خود در بازیهای خانگی را ادامه دهد و مقابل مس رفسنجان بدون امتیاز با تساوی بدون گل متوقف شد.

 

سهراب بختیاری زاده سرمربی نفتیها پس از پایان بازی در خصوص این دیدار گفت: بازی شکل مناسبی از طرف تیم ما نداشت، می توانیتیم بازی را به گونه ای طراحی کنیم که موقعیت بیشتری را بر روی دروازه تیم حریف خلق کنیم. از تلاش بچه ها راضی هستم، هر چند که می توانستیم در بخش حمله بهتر عمل کنیم. البته تیم حریف هم امروز فارغ از نتایج گذشته خود خیلی خوب بازی کرد. در کل از بازی تیمم راضی بودم. امیدوارم اینم هفته تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم تا با پیروزی در مقابل استقلال اهواز جبران این دو امتیاز از دست رفته را بکنیم.

 

وی در خصوص تفاوت این دیدار با دیدارهای خوب این تیم در هفته های گذشته گفت: بازهم تکرار می کنم ما در بخش شروع بازی و طراحی بازی دچار مشکل بودیم. اسم بازیکنی را نمی آورم ولی امین جهان کهن را بدلیل اخراج در بازی گذشته در اختیار نداشتیم. البته این دلیل نمی شود که تیمی با در اختیار نداشتن یکی دو بازیکن شرایطش به کلی افت کند.  در ادامه با صحبت کردن با بچه ها در خصوص این موضوع صحبت خواهیم کرد. به هر حال زیبایی بازی فوتبال به همین افت و خیزهاست و پیروزی در تمام دیدارها به نظر منطقی نمی رسد. در این دیدار به جز خط حمله که می توانست بهتر عمل کند از بازی تیم راضی هستم و عدم برد در این بازی کار ما را برای دیدار هفته بعد در دربی خوزستان مقابل استقلال سخت کرد چرا که در آن بازی باید سه امتیاز را کسب کنیم.

 

وی در خصوص داوری این دیدار گفت: به کادر داوری خسته نباشید می گویم. ممکن است در حین بازی اعتراضاتی به داوری بازی داشته باشم ولی داور هم ممکن است همانند بازیکنان اشتباهی داشته باشند.