۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

افشاگری داور لیگ جزیره درباره فساد

دی اسپورت: مارک هالسی داور پرسابقه لیگ جزیره که فصل 2012-13 آخرین مسابقه خود را قضاوت کرد از فساد در جامعه داوری پرده برداری کرد.
کد خبر: ۵۱۴۲۳

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، به نقل از سایت میرر، طی یک توییتی که داور پرسابقه و بازنشسته لیگ جزیره در فضای مجازی گذاشت شوک بزرگی به جامعه فوتبال لیگ انگلیس وارد کرد.

در پی محرومیت سه جلسه ای آگوئرو، مهاجم گل‌زن تیم منچسترسیتی که با آرنج خود محکم به صورت وینسون رید بازیکن وست‌هام یونایتد زد انتقاد هایی به آندری مارینر، داور بازی شد که زاویه وی به طوری بوده که به راحتی می توانسته آن صحنه را مشاهده کند.

حال شب گذشته در فضای مجازی مارک هالسی که سه فصل پیش بازنشسته شده بود از فساد جامعه داوری لیگ جزیره خبر داد و گفت: به داورها گفته می‌شود که بعضی برخوردها را نبینند. من هم چنین شرایطی را داشته‌ام.

وی ادعا کرده که در گذشته به کمیته ناظر بازی‌های لیگ جزیره که وظیفه کنترل داوری را دارد این مسئله را متذکر شده است و اتفاقی نیفتاده است.

گری نویل، کمک مربی تیم ملی انگلستان و سرمربی سابق تیم والنسیا از این توییت وحشت کرده و توییتی گذاشته که مارک هالسی انسان فاسدی نیست و پس از صحبت کردن با وی، توییتی در صفحه شخصی خود گذاشت که این یک مشکل بسیار بزرگ است و می خواهم بدانم چه کسی به تو گفته است که نبین.

طبق خبری که سایت میرر منتشر کرده ارتباطی هم با کمیته ناظر بازی های لیگ جزیره برقرار کرده و منتظر جواب آن‌ها نسبت به این اتفاق بزرگ است.