۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

محمد غانمیان پور:به آینده تیمم خوشبینم

دی اسپورت:رقابت های لیگ دسته دوم کشورمان برای نماینده خرمشهر آغازی دلچسب را به همراه داشت تا اروندی ها بتوانند با چهار گل در خانه خود بعثت را در هم بکوبند و لیگ را با قدرت شروع کنند.
کد خبر: ۵۱۴۷۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":رقابت های لیگ دسته دوم کشورمان برای نماینده خرمشهر آغازی دلچسب را به همراه داشت تا اروندی ها بتوانند با چهار گل در خانه خود بعثت را در هم بکوبند و لیگ را با قدرت شروع کنند.با محمد غانمیان پور سرمربی خرمشهری ها که معتقد است تیمش در این بازی عملکرد قابل قبولی داشته گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

بازی باتیم بعثت کرمانشاه چطور بود؟

خداراشکر بازی خوبی بود. ما در نیمه اول بازی راخوب شروع کردیم و توانستیم دوگل بزنیم ولی متاسفانه در نیمه دوم بچه ها استرس زیادی داشتند واصلا خوب نبودیم اما درکل ازنتیجه راضی هستم وخوشحالم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. 

اولین سال مربیگری شما درلیگ است اما شروع خوبی داشتید؟

در کل مربیگری کار سختی است  اما خوشحالم وخدا راشکر میکنم که باپیروزی شروع کردیم 

و هفته آینده باید به مصاف برق جدید شیراز بروید؟

فلیم بازی تیم برق به دستمان رسیده و آنها را آنالیز کردیم. نقاط ضعف وقوتشان را بررسی کردیم. امیدوارم که بادست پر از شیراز برگردیم. 

آینده تیم راچطور می بینید؟

 بامدیریت قوی تیم واتحاد مردم خرمشهر وهمچنین با7. 8 بازیکن اسمی که جذب کردیم و2 بازیکنی را که جذب خواهیم کرد به آینده تیم خیلی امیدوار هستم ونیم نگاهی به صعود داریم.

 

 

مصاحبه: ماهرغرابی