۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
در گفتگو با "دی اسپورت":

احمد جبوری:شرایط استقلال در آینده بهتر خواهد شد

دی اسپورت: پدیده لیگ یک معتقداست شرایط تیمش در ادامه بازیها بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۶۲۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، استقلال اهواز توانست در هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته دوم در کرمان با یک امتیاز مقابل مس به اهواز بازگزدد. احمد جبوری زننده دو گل استقلال اهواز معتقد است این تیم در آِینده شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

 

جبوری در خصوص دیدار مقابل مس کرمان گفت: بازی سختی بود. در زمین تیم حریف بازی میکردیم و طبیعتا کار برای ما سخت بود. تیم مس کرمان تیم خیلی قوی و آماده ای است اما خدارو شکر توانستیم با ارائه یک بازی خوب و حساب شده در زمین حریف یک امتیاز بگیریم.

 

جبوری که یک پنالتی در دیدار مقابل فولاد یزد در هفته چهارم و دو گل مقابل مس در دو بازی که برای استقلال به میدان رفته است به ثمر رساند. وی در خصوص عملکرد خوب خود گفت: دوبازی است که به تیم اضافه شدم و خدارو شکر برای تیم مثمر ثمر واقع شدم. هفته قبل با بدشانسی سه امتیاز بازی رو نگرفتیم و این هفته هم تساوی در خارج خانه به نظر نتیجه خوبی برای تیم ماست. امیدوارم بتونم در هفته های آینده هم برای تیمم مفید واقع شوم.

 


 

وی در خصوص شرایط تیم استقلال اهواز گفت: بازیهارو خوب شروع نکردیم ولی شرایط تیم روز به روز بهتر میشود و نسبت به قبل پیشرفت قابل توجهی داشتیم.

 

جبوری که یکی از خوب های فصل گذشته لیگ دسته دوم بود در خصوص شرایط خود در فصل گذشته گفت: فصل قبل فصل خوبی برایم بود و به عنوان یک مهاجم آمار خوبی داشتم. نیم فصل هم  یکی دوتا پیشنهاد لیگ برتری داشتم ولی با باشگاه فولاد قرارداد داشتم و باشگاه راضی نبود که به باشگاه دیگری برم.

 

وی در ادامه گفت: ابتدای فصل با نفت امیدیه تمرین میکردم، اما ترجیح دادم فصل را در لیگ یک که به صورت حرفه ای برگزار میشود دنبال کنم.

 

جبوری جوان هدف خود را پیشرفت در فوتبال و رسیدن به مراتب بالاتر خواند و گفت دوست دارم در سطح اول کشور بازی کنم.

 

صحبت پایانی؟

اول اینکه برای همه ارزوی موفقیت دارم و بعد ان شا الله باحمایت باشگاه ،هواداران،کادرفنی و بازیکنان همین روند رو به رشد را ادامه دهیم وفصل خوبی را سپری کنیم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.



ترند های روز