۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت؛

جمیلی: از داور شکایت کرده ایم / هیچ حریفی را دست کم نمیگیریم

دی اسپورت: فرهاد جمیلی می گوید قضاوت داور در دیدار اول تیمش بسیار ضعیف و تاثیر گذار بوده است.
کد خبر: ۵۱۶۷۴

مدیرعامل باشگاه پتروکیان شوشتر در خصوص دیدار اول تیمش برابر شهرداری کاشان گفت: در این دیدار حق ما تساوی نبود و می توانستیم سه امتیاز شیرین خانگی را کسب نماییم اما متاسفانه داوری در این دیدار بسیار ضعیف بود و بیش از حد با سوت های مکرر خود در بازی وقفه ایجاد کردند و اگر برخی سوت ها زده نمی شد بازی سرعت بیشتری در برخی لحظات به خود می گرفت.

جمیلی افزود: متاسفانه قضاوت وی در نتیجه تاثیر بسزایی داشت، پنالتی صدرصد ما گرفته نشد و مطمئنا نامه اعتراض‌امیزمان را به همراه  فیلم بازی برای کمیته داوران ارسال می‌کنیم. فکر می‌کنم چنین داوری‌هایی زیبنده لیگ ما نیست.

 

ایشان در خصوص زیر ساخت ها و بخصوص چمن ورزشگاه شوشتر بیان نمود: چمن شماره یک به علت بی توجهی رو به نابودی بود و نیازمند ترمیم بود که با تلاش های صورت گرفته توانستیم زمین را برای بازی اول مهیا نماییم اما زمین شماره دو وضعیت خوبی ندارد و در صورت حمایت این زمین را چمن کاری می کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه پتروکیان شوشتر اذعان داشت: عمل به تعهدات یکی از برنامه های اصلی مان بوده و طبق وعده داده شده 20 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت نموده تا انشاله اعضای تیم بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند

 

فرهاد جمیلی در خصوص بازی تیمش برابر بادران تهران گفت: تمام بازی های لیگ دسته دوم سخت است و هیچ حریفی را دست کم نمیگیریم. در هر بازی برای ۳ امتیاز به میدان می رویم. امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان نتایج خوبی کسب کنیم و فردا دست پر از تهران بازگردند