۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
اصرار این پرسپولیسی به تکرار یک اشتباه

مربی خونه به خونه سابقه دار است!

دی اسپورت: خونه به خونه بابل با هزینه میلیاردی و جذب بازیکنان تراز اول در دو هفته انتهایی لیگ ازادگان تنها یک امتیاز کسب کرد و شکست در برابر سپیدرود رشت موجب شد حسن زاده، مالک این تیم با مورد اتهام قرار دادن اصفهانیان، رییس کمیته داوران، فدراسیون را تهدید به کناره گیری از لیگ کند.
کد خبر: ۵۱۶۸۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، خونه به خونه بابل با هزینه میلیاردی و جذب بازیکنان تراز اول در دو هفته انتهایی لیگ ازادگان تنها یک امتیاز کسب کرد و شکست در برابر سپیدرود رشت موجب شد حسن زاده، مالک این تیم با مورد اتهام قرار دادن اصفهانیان، رییس کمیته داوران، فدراسیون را تهدید به کناره گیری از لیگ کند.

شکست خونه به خونه بابل در مقابل سپیدرود رشت موجب شد تا مدیران این تیم خودشان را به حاشیه ببرند. حسن زاده پس از این دیدار ابراز داشت با توجه به خصومتی که اصفهانیان با تیم مردم بابل دارد، کم کم دارد ما را متقاعد می کند که از لیگ کناره گیری کنیم مگر اینکه فدراسیون به این قضیه ورود کند.

اینکه مالک کم تجربه یک تیم تهدید به کناره گیری می کند بدون شک مشاوره مشاورانی است که پیش از این هم چنین پیشنهادی که دیگر در فوتبال جهان و حتی ایران هم منسوخ شده را به تیم های دیگر داده بودند.

میناوند سال گذشته که پرسپولیس از داوری ها ضرر می کرد،به کادر مدیریتی پرسپولیس پیشنهاد داده بود به دلیل اشتباهات داوری و گرفتن چند امتیاز در لیگ و جام حذفی از لیگ کناره گیری کنند.

مشاور و مربی تیم خونه به خونه در ان مصاحبه گفته بود: تعد‌اد‌ زیاد‌ی از بازیکنان را به خاطر ناد‌اوری و مصد‌ومیت‌ها از د‌ست د‌اد‌ه ایم. مد‌یریت باشگاه جد‌ی برخورد‌ کند‌، حتی بگوید‌ ما کناره گیری می‌کنیم. ما چند‌ امتیاز د‌ر لیگ و جام حذفی از د‌ست د‌اد‌یم؟ مد‌یریت باشگاه باید‌ محکم برخورد‌ کند‌ و به نظر من این اتفاقات ریشه د‌ر گذشته د‌ارد‌ و  اتفاقی نیست.

گویا مشاورانی که چند سالی است در کنار حسن زاده حضور دارند فوتبال را با جای دیگری اشتباه گرفته اند وگرنه کیست که نداند این تنها یک تهدید است و عملی شدن ان امکانپذیر نیست زیرا انصراف از ادامه لیگ جریمه های  سنگین مالی  و حتی محرومیت طولانی مدت از حضور در مسابقات کشوری را در پی دارد.

اینکه چطور تیمی با هزینه یک تیم لیگ برتری بسته می شود و می خواهد با روشی که بیش از ۱۰ سال قبل منسوخ شده، در فکر خودشان فشار را به روی کمیته داوران افزایش دهند، سوالی است که بسیاری از هواداران فوتبال منتظر جوابش هستند.

 

منبع: بانک ورزش