۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰
اختصاصی دی اسپورت؛

بررسی هفته دوم لیگ دسته دوم در گروه دوم

دی اسپورت:هفته دوم لیگ دسته دوم در گروه دوم  مسابقات جذاب تر از هفته نخست برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۶۸۲

به گزارش"خبرگزاری دی اسپورت"هفته نخست لیگ دسته دوم در گروه دوم تنها2پیروز داشت به همین دلیل امتیازات این گروه بسیار به هم نزدیک می باشد.لیگ دسته دوم عصر فردا وارد هفته دوم خود می شود و در مهم ترین بازی های گروه دوم تیم های صدرنشین شهرداری بندرعباس و شهید کریمی جویبار به مصاف هم می روند و داماش گیلان تیم پرهوادران گیلانی ها از نفت نوین آبادان پذیرایی می کند.

 

شهرداری بندرعباس - شهید کریمی جویبار(جدال صدر نشینان در خرماپزان بندر)

دو تیم پیروز هفته نخست رقابت های لیگ دو در هفته دوم و در بندر  مقابل یکدیگر قرار می گیرند بندری ها هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و داماش گیلان را در زمین خود زمین گیر کردند.شاگردان ربیعی با نمایش شان در بازی نخست به خوبی نشان دادند که از هیچ تیمی ابایی ندارند و به سختی خواهان صعود به لیگ دسته اول هستند.اما شهید کریمی جویبار نیز که سال اول  حضورش را در لیگ دو پشت سر می گذارد در هفته نخست تیم پرمهره شهرداری ارومیه را شکست داد تا نشان دهد به دنبال مهمان بودن در لیگ دسته دوم نیست و نیم نگاهی به صعود خواهد داشت.

 

شهرداری کاشان - آبی پوشان اردبیل( تعیین کننده برای هر دو)

تیم های متوقف شده در هفته نخست در هفته دوم در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد شهرداری کاشان که سال گذشته  روز آخر در لیگ دو ماندنی شد به نظر درس خوبی از سال گذشته نگرفته چرا که در بازی که پیروز بود برد را با تساوی مقابل پتروکیان شوشتر عوض کرد هرچند که تساوی در شوشتر نتیجه  بدی برای کاشانی ها نبود.آبی پوشان اردبیل نیز که پس از حواشی زیاد و با تغییر اسپانسر وارد لیگ دسته دوم شد هفته نخست در خانه مقابل شهرداری فومن متوقف شد نتیجه ای که به هیچ وجه انتظارات از تیمی که از لیگ یک سقوط کرده و در مقابل تیمی که از لیگ سه صعود کرده را برآورده نکرد.

با توجه به نزدیکی امتیازات دو تیم این دیدار می تواند در تعیین جایگاه دو تیم از همین ابتدا بسیار تاثیر گذار باشد.

شهرداری فومن - شهرداری ارومیه(جدال شهرداری ها در فومن)

شهرداری فومن که موفق شد از لیگ سه به لیگ دو صعود کند در هفته نخست موفق شد آبی پوشان اردبیل پرسر و صدا را در شهر خودش متوقف کند نتیجه ای که فومنی ها را به پیگیری مسابقات بعدی این تیم امیدوار کرد.

بدون شک شهرداری فومن از تساوی هفته نخست و درخانه حریف روحیه گرفته و در بازی فردا با حضور هوادرانش به دنبال شکار هر سه امتیاز خواهد بود.

شهرداری ارومیه با جذب نفراتی که سال گذشته از ستاره های  لیگ دو بودند به نظر از چهره های مدعی گروه به حساب می آمد اما با باخت مقابل تیم شمالی حال باید منتظر دیدار دوم این تیم در مقابل دیگر تیم شمالی بود که اگر این بازی نیز با باخت ارومیه ای ها همراه شود این تیم وارد بحران خواهد شد و بالعکس با پیروزی در این دیدار شهرداری ارومیه مسیر حرکت خود را تغییر خواهد داد.

بادران نوین تهران - پتروکیان شوشتر(همه چیز مساوی)

بادران نوین که به نوعی پشتوانه تیم بادران تهران می باشدو با بازیکنان جوان پا به این مسابقات گذاشته در هفته نخست موفق شد استقلال آبی را در خانه اش متوقف کند.

پتروکیان که دومین سال حضورش را در لیگ دو تجربه می کند بر خلاف اینکه در هفته نخست عملکرد بسیار خوبی مقابل شهرداری کاشان داشت اما نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی دست یابد. شاگردان فریدون حردانی اگر میخواهند خود را به عنوان مدعی مطرح کنند باید برابر بادران به پیروزی دست یابند.


داماش گیلان - نفت نوین آبادان(رونمای از نفتی های نوین آبادان در رشت)

داماشی ها که بسیار پر سر و صدا در لیگ دو حاضر شدند نتوانستند این لیگ را خوب شروع کنند و با دریافت دو گل از شهرداری بندرعباس به نوعی کار خود را سخت کردند و داماشی های شهر باران باخت بازی نخست را فراموش کرده اند چرا که تیمشان می تواند در شرایط عادی و به دور از حواشی مدعی اصلی صعود از این گروه باشد. داماشی ها در این هفته و مقابل نفت نوین آبادان با توجه به اینکه نفتی ها 48ساعت مانده به آغاز رقابت ها تصمیم به حضور در لیگ دو گرفتند کار سختی را نخواهد داشت.

نفت نوین آبادان نیز که عموما با بازیکنان جوان وارد لیگ دو می شود امسال خیلی دیر و بی نظم برای حضور در لیگ دو اعلام آمادگی کرد و به همین دلیل بازی نخست این تیم مقابل شهرداری ماهشهر لغو شد.

شهرداری ماهشهر-استقلال آبی تهران(باقری نیا از هفته دوم وارد می شود)

شهرداری ماهشهر که اردوهای پیش از فصل زیادی را زیر نظر مجید باقری نیا مربی کار کشته خود پشت سر گذاشت به علت بی نظمی های تیم نفت نوین آبادان و لغو این دیدار موفق به شرکت در هفته نخست نشد اما در هفته دوم شاگردان باقری نیا باید رو در روی تیم ن چندان قدرتمند استقلال آبی قرار گیرند.

استقلال ابی  در هفته نخست و در خانه مقابل بادران نوین جوان متوقف شد تا نشان دهد از همین ابتدا می توان این تیم را از گزینه های سقوط دانست.


خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز