۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

درویش: دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم

دی اسپورت:مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: طبق هدف‌گذاری دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم، اما نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم.
کد خبر: ۵۱۷۱۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: طبق هدف‌گذاری دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم، اما نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم.

رضا درویش درباره شرایط تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: هم ما و هم کادر فنی به‌تازگی به سایپا آمده‌ایم و بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه شده‌اند. قطعاً همه ما تا کسب انسجام واقعی نیاز به زمان داریم. نتایج سایپا تا کنون خوب بوده، هر چند که می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم. ما در دو دیدار، برد را با تساوی عوض کردیم که اگر یکی از تساوی‌ها با پیروزی همراه می‌شد، شاید جایگاه‌مان در جدول رتبه دوم بود.

 

وی با ابراز رضایت از شرایط تیم سایپا عنوان کرد: سایپا تا کنون بی‌حاشیه و با اخلاق پیش رفته که این موضوع برای ما خیلی مهم است. تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشته‌ایم و یقین دارم که نتایج مطلوبی خواهیم گرفت. طبق صحبتی که روز اول با بازیکنان انجام دادیم، به‌دنبال این هستم که بتوانیم در پایان فصل سهمیه لیگ آسیا را کسب کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص اینکه آیا با توجه به حضور حسین فرکی روی نیمکت سایپا به قهرمانی فکر می‌کند یا خیر، گفت: هر تیمی که وارد زمین می‌شود، برای برد تلاش می‌کند. هیچ تیمی را سراغ ندارید که دنبال پیروزی نباشد. سایپا هم از این قاعده مستثنی نیست. طبق هدف‌گذاری دنبال سهمیه آسیا هستیم، اما اگر نتایج در خور شأن تیم باشد، نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم.

 

درویش در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین مشکل سایپا را چه مسئله‌ای می‌داند، تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی وجود ندارد و همه چیز خوب پیش می‌رود. در نقل‌وانتقالات دنبال هیاهو نبودیم و اکنون هم چنین رویه‌ای را در پیش گرفته‌ایم و امیدواریم تیم بتواند نتایج خوبی کسب کند.

 

 

 

منبع:تسنیم