۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

رونی: از شیوه بازی خود راضی‌ام

 دی اسپورت:شب گذشته در اولین بازی تیم انگلیس زیر نظر مربی جدید، وین رونی نقش متفاوتی را ایفا و از آن دفاع کرد.
کد خبر: ۵۱۷۲۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":شب گذشته در اولین بازی تیم انگلیس زیر نظر مربی جدید، وین رونی نقش متفاوتی را ایفا و از آن دفاع کرد.

شب گذشته در اولین بازی تیم انگلیس تحت رقابت مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل تیم اسلواکی، آدام لالانا توانست با به ثمر رساندن گل دیرهنگام اولین پیروزی آلاردایس را رقم بزند.

 

کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از اینکه در سیستم 4-3-3 در نقش هافبک میانی کنار اریک دایر و یوردان هندرسون بازی کرد در مصاحبه بعد از بازی ضمن دفاع کردن از وظیفه متفاوت خود زیر نظر آلاردایس گفت: من در جاهای مختلف می توانم بازی کنم اما از این شیوه راضی‌ام و برای من بسیار نفعات دارد.

 

گل‌زن ترین بازیکن تیم انگلیس که شب گذشته رکورد بیشترین بازی که در دست دیوید بکام بود را شکست در دوسال گذشته زیر نظر روی هاجسون، مربی پیشین سه‌شیرها در نقش هافبک میانی بازی می‌کرد که انتقادهای فراوانی را دربرداشت.وی حتی در تیم منچستریونایتد زیر نظر لوییز فن‌خال در این پست ایفای نقش می‌کرد که انتقادهای فراوانی را به همراه داشت و بسیاری از کارشناسان وی را بازیکن مهاجم تیم خواندند.

 

مورینیو، مربی حال حاضر منچستریونایتد در اولین کنفرانس خود در اولدترافورد که دو ماه گذشته برگزار شد ضمن نادرست دانستن استفاده کردن از وین رونی در نقش هافبک اظهار داشت که این بازیکن نباید پنجاه متر بیشتر از دروازه فاصله داشته باشد.

 

حال آلاردایس که در کنفرانس پیش از بازی گفته بود که از رونی در نقش مهاجم استفاده خواهم کرد اما در بازی عقب تر از حد معمول بود و در سیستم 4-3-3 یک هافبک میانی به حساب می‌آمد که این انتقادهایی را هم دربرداشت. آلان اسمیت کارشناس شبکه اسکای اسپورت نقش جدید کاپیتان را ناموثر خواند از عقب بودن وی حتی زمانی که دله‌علی وارد میدان شد انتقاد کرد.

 

تیم ملی انگلیس در گروه f مسابقات به میدان می‌رود و با تیم‌های اسکاتلند،مالت،لیتوانی،اسلواکی و اسلوونی هم گروه است. لازم به ذکر است بازی بعدی این تیم در ماه آینده (8 اکتبر) مقابل مالت خواهد بود.

 

 

 

منبع:فارس