۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

شمس:تیم فعلی بهترین تیم تاریخ است

دی اسپورت: سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت:تیم فعلی فوتسال بهترین تیم تاریخ است که برای جام جهانی می رود.
کد خبر: ۵۱۸۶۹

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت"، حسین شمس که در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال حضور یافته بود درباره رقابت های این تیم در جام جهانی اظهار داشت:بازی سرنوشت ساز ما با آذربایجان است که باید ببریم و بازی مهم دیگر ما با مراکش است.تیم فعلی فوتسال بهترین تیم تاریخ است که برای جام جهانی می رود.

وی ادامه داد:4 دوره است که در جام جهانی شرکت می کنیم و این اتفاق بزرگیست. در هر پست بهترین ها را داریم. و این به ما مسئولیت داده است که می گوییم جزو چهار تیم هستیم. این حرف من نیست. حرف همه کارشناسان است.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال افزود:ناظم الشریعه یکی از بهترین مربیان ایران است. شاگردان زیادی تربیت کرده و فدراسیون فوتبال هم مثل کوه پشت شما ایستاده است. ما قبلا پنجم جهان شدیم و یک 206 گرفتیم. شما جزو چهار تیم بروید آقای تاج پاداش ویژه ای می دهد شما نگران نباشید.

شمس افزود:با این تیمی که دارید به کلمبیا می روید ما شک نداریم که جزو چهار تیم هستید مگر بدشانسی بیاورید و اگر این کار را کنید در برگشت به همراه تاج و کفاشیان برای استقبال تان به فرودگاه می آییم و دست تک تک تان را می بوسیم.امیدوارم در برگشت تان جشن باشکوهی بگیریم.



ترند های روز