۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
درگفتگو با دی اسپورت؛

یوسف نادریان :داور تحت تاثیر هواداران تیم بوکان قرار گرفت

دی اسپورت : تماشاگران سردار از دقیقه یک تا دقیقه 90  فقط تیم محبوشان را تشویق کردند و به نظرم امروز یکی پرتماشاگرترین مسابقات لیگ دسته دو  را شاهد بودیم.
کد خبر: ۵۱۹۰۶

 یوسف نادریان سرمربی کاسپین قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار" دی اسپورت "گفت: بازی خوبی  مقابل سردار بوکان انجام دادیم ، در بازی امروز هر برنامه تاکتیکی که داشتیم بازیکنان به خوبی انجام دادند و حتی در نیمه اول یک گل سالم به ثمر رساندیم که متاسفانه داور آن توپ را خطا را اعلام کرد و در این نیمه تیم بوکان هیچگونه حمله ای روی دروازه ما نداشت .


نادریان تصریح کرد: در نیمه دوم بازیکنان بوکان یک اوت دستی روی دروازه ما ارسال کردند که توپ برگشتی به پشت محوطه رسید و بازیکن تیم سردار با یک شوت استثنایی دروازه ما را باز کرد و در  ادامه با تعویض هایی که انجام دادیم با سه مهاجم به بازی ادامه دادیم و علی رغم  فشاری که ایجاد کردیم ولی نتوانستیم گلی به ثمر برستانیم و در هرحال از بازیکنان رضایت دارم .


وی در خصوص قضاوت داور گفت :داور در مسابقه امروز تحت تاثیر تماشاگران قرار گرفت و یک گل سالم و یک پنالتی صد در صد را برای ما نگرفت .


 

 نادریان در پایان در مورد هواداران پرشور بوکانی به خبرنگار دی اسپورت گفت :تماشاگران بسیار با فرهنگ و خوبی داشتند و از دقیقه یک تا دقیقه 90  فقط تیم محبوشان را تشویق کردند و به نظرم امروز یکی از  پرتماشاگرترین مسابقات لیگ دسته دو  را شاهد بودیم.



ترند های روز